Expertises

Wij zijn
van alle markten thuis!


Dit bereiken we door het toepassen van de meest innovatieve omnichannel communicatie oplossingen, waarbij we data integreren en gebruik maken van Artificial Intelligence. Wij Rogers hebben een onstuitbare passie voor techniek, zijn levensgenieters pur sang en gedragen ons meer dan eens een tikkeltje eigenzinnig. Niet alleen omdat het kan, het is voor ons de perfecte combinatie waar ook onze ideeën uit voortkomen. Ideeën waar wij, onze klanten en de klanten van onze klanten ultiem gelukkig van worden.

Onze diensten
Omnichannel
De tijd dat bedrijven alleen met telefonische oproepen bereikbaar waren is al lang voorbij. Klanten willen via de browser, chat of video contact met een medewerker. Daarom is het van belang dat alle medewerkers optimaal worden ondersteund met de juiste technieken.
Collaboration
Werknemers zijn tegenwoordig niet meer gebonden aan 1 locatie. Om digitale samenwerking te bevorderen moeten zowel de werkplek als de tools snel, stabiel en eenvoudig te gebruiken zijn. Cloud oplossingen bieden vele mogelijkheden op het gebied van online samenwerken.
Data & AI
Laat data voor je werken in een wereld waar alles draait om kostenreductie en procesoptimalisatie. Met behulp van effectieve databewerking ontstaan relevante nieuwe inzichten en de organisatiewaarde stijgt met inzet van Artificial Intelligence.
Business Intelligence
Business Intelligence vertaalt relevante gegevens naar informatie in de vorm van concrete analyses en rapportages. De tool is zo ingericht dat het gegevens ophaalt op diverse plaatsen, en dus databronnen, binnen het bedrijf. BI zorgt voor veel nieuwe inzichten waar snel op geanticipeerd kan worden voor direct resultaat.
Connectivity
Connectiviteit is essentieel voor bedrijven. Medewerkers moeten hun werkzaamheden veilig en probleemloos kunnen uitvoeren. Die connectie is niet alleen nodig op kantoor, maar ook op de mobiele werkplek of een andere vestiging. En natuurlijk in het contact met de klant.
Digital Marketing
We implementeren, integreren en automatiseren slimme (bestaande) oplossingen op basis van onze marketing technologie en bestaande data waardoor de beleving van jouw klanten wordt geoptimaliseerd.

Waarmee
Centraliseer je communicatie in Microsoft Teams
Microsoft Teams
WhatsApp integratie met Microsoft Teams
Sitecore Experience Cloud
Skype for Business
Direct Routing met Teams
Anywhere365 for Microsoft Teams
Chatbot
Toastar CRM Integratie
Aandacht voor adoptie
Reporting PowerBI
Cisco Networking
Cisco Security

Onze aanpak

Branches
Reizen
Reizigers willen meer dan alleen een goede prijs. Daarmee maak je geen zichtbaar onderscheid meer in de competitieve reisbranche. Klanten willen een emotionele band opbouwen met een bedrijf en ontzorgt en goed behandeld worden. Dat begint al bij het boeken van de reis. Altijd en overal toegang hebben tot het aanbod, direct antwoord op vragen en advies.

Onderwijs
De manier waarop we met elkaar communiceren, werken en leren is met de komst van smartphones en andere innovaties flink veranderd. Met de inzet van nieuwe technologieën kunnen scholen de service aan ouders, leerlingen en docenten verbeteren en personaliseren. Ook de klanttevredenheid kan meetbaar worden verhoogd.

Automotive
De automotive industrie kenmerkt zich door de dynamische en hoog competitieve markt. De eisen van de merken en importeurs worden strenger. Klanten hebben de vrijheid zich online te oriënteren op een nieuwe aankoop. Het moment waarop de klant contact heeft met de dealer wordt bepaald door de klant zelf. En daar moet de dealer op ingericht zijn.

Overheid
De maatschappij digitaliseert en de overheid is daarin een groot voorbeeld. Voor de overheid, maar ook non-profit organisaties en de zorg, zijn transparantie en openheid zeer belangrijke pijlers. Bezoekers maken dagelijks gebruik van de digitale dienstverlening van organisaties en willen daarin volledig worden ontzorgt. Persoonlijk, online, dichtbij en datagedreven. Digitalisering is bij veel gemeentes in 2020 leidend. Als inwoner of bedrijf zal het contact met de overheid en gemeentes bijna allemaal online gaan. Zo worden zaken sneller geregeld.

Woningcorporaties
Om flexibel in te kunnen spelen op toekomstige veranderingen in de woningmarkt en op de continu veranderende wensen van huurders, zijn woningcorporaties genoodzaakt te innoveren. Innovatie draagt bij aan een verbeterde dienstverlening en kostenverlaging. De klant centraal stellen in dit proces in heel belangrijk.
