Reizen

Reizigers willen meer dan alleen een goede prijs. Daarmee maak je geen zichtbaar onderscheid meer in de competitieve reisbranche. Klanten willen een emotionele band opbouwen met een bedrijf en ontzorgt en goed behandeld worden. Dat begint al bij het boeken van de reis. Altijd en overal toegang hebben tot het aanbod, direct antwoord op vragen en advies.

Uitdagingen reisbranche

Het boeken van tickets wordt tegenwoordig aan de lopende band via laptops, tablets en smartphones gedaan. Platforms als AirBnb en HomeAway spelen handig in op deze trend en passen hun voorwaarden daarop aan. Daarmee vormen deze mobiel gefocuste platforms een bedreiging voor traditionele hotels en de manier waarop zij bereikbaar zijn voor klanten.

Veranderend consumentengedrag heeft ertoe geleid dat tickets via verschillende devices worden geboekt. Om aan deze vraag te kunnen voldoen is een andere manier van werken nodig. Klanten willen vrij zijn van zorgen wanneer ze op op het punt staan een reis te boeken. Eeuwig scrollen door de vakantiebestemmingen en activiteiten op een klein scherm werken daardoor niet altijd. Door direct in contact te staan met medewerkers, neem je als reisorganisatie al heel wat zorgen uit handen.

Optimaal Klant Contact Centrum

Het inrichten van een Klant Contact Centrum (KCC) draagt bij aan een verbeterde klantbeleving. Alle systemen zijn geïntegreerd en de communicatie verloopt via meerdere kanalen. Of het nu gaat om e-mail, chat, social media of de telefoon, de klant heeft ruime keuze en voelt zich gehoord. Met een omnichannel oplossing bent je klaar voor de toekomst.