Automotive

De automotive industrie kenmerkt zich door de dynamische en hoog competitieve markt. De eisen van de merken en importeurs worden strenger. Klanten hebben de vrijheid zich online te oriënteren op een nieuwe aankoop. Het moment waarop de klant contact heeft met de dealer wordt bepaald door de klant zelf. En daar moet de dealer op ingericht zijn.

Uitdagingen automotive branche

Veranderingen in klantgedrag zorgen voor uitdagingen op het gebied van klantcontact en klantbeleving. Dealerorganisaties kiezen vaak voor een een Klant Contact Center (KCC), maar daarmee vervalt het directe contact met klanten. Inzicht in leadopvolging en tijdig klantondersteuning bieden is wenselijk. Daarmee zorg je voor een persoonlijke klantbeleving.

24/7 klantcontact

Klanten maken gebruik van verschillende kanalen, zoals de telefoon, chat, mail en WhatsApp, in het contact met de dealer. Ask Roger! zorgt voor systemen waarmee klanten op elk moment van de dag, onafhankelijk van het kanaal, optimaal worden bediend. Met onze callcenteroplossingen kunt in het inkomend telefonieverkeer beter verdelen, heb je inzicht in het aantal calls en het afhandelen van leads. Klantdata is eenvoudig toegankelijk en inzichtelijk.

Alles uit jouw Teams omgeving halen?

We helpen graag!