Connected Experiences

Creëer de ultieme klantbeleving door de verschillende expertises van Ask Roger! samen te laten komen.

Gedreven door onze honger naar avontuur en onze unieke manier van werken, blijven we doen waar we goed in zijn: het bij elkaar brengen van dialogen en data om te zorgen voor een fantastische klantervaring! Zo brengen we de ‘Ask’(vraag) en ‘Roger’(antwoord) samen.

Wat kan onze aanpak jouw organisatie brengen?

poppetje met duim Customer loyalty

Trouwe én tevreden klanten door het samenbrengen van relevante informatie.

tijd gaat snel Optimale processen

Een lagere werkdruk omdat je altijd in verbinding bent.

happy smiley Tevreden medewerkers

Tevreden klanten in combinatie met optimale processen zorgen voor tevreden medewerkers.

stijgende lijn in tabel Inzicht in organisatie

Met het samenbrengen van alle relevante informatie krijg jij meer inzicht in de organisatie

Keep in touch 

Het is geen sciencefiction meer. De wereld om ons heen verandert in rap tempo. Interactie en communicatie met klanten, leveranciers en medewerkers over de hele wereld gaan vliegensvlug. Als organisatie wil je actief - en het liefst proactief - zorgen dat je altijd en overal in touch bent en blijft met de diverse doelgroepen. 

Dat is wat we voor je doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd - zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd.

Direct verbonden

Klinkt misschien heel simpel, maar toch blijkt het in de praktijk vaak anders te werken. Je belt met een bedrijf en wil direct op bij de juiste persoon terechtkomen. Dit zonder ingewikkeld keuzemenu of andere omwegen. Vaak zijn jouw gegevens al bekend bij de organisatie, maar wordt dit niet gebruikt om de customer experience te optimaliseren. Een gemiste kans waar wij mooie oplossingen voor hebben. Hoe snel worden jouw klanten geholpen?

Inspelen op nieuwe processen

Een flexibele omgeving waar naar wens nieuwe processen gemakkelijk kunnen worden opgezet om de bedrijfsvoering te verbeteren? Het Power Platform van Microsoft maakt het mogelijk. Met apps, workflows, rapportages en chatbots kun je heel snel inspelen op wat er gebeurt in de markt of binnen jouw organisatie.

Modern & flexibel communiceren

Online communicatie tools als chatbots of livechats, WhatsApp communicatie of andere app gerelateerde communicatievormen worden veel gebruikt, ook door jouw klanten. Als organisatie wil je op alle kanalen voor klanten bereikbaar zijn, op welke manier ze maar wensen. Wij helpen jou alle kanalen naadloos in elkaar te laten overgaan.

Relevante data altijd beschikbaar

Klinkt vanzelfsprekend om op het juiste moment in elk proces alle relevante data beschikbaar te hebben. Toch blijft dit onderdeel het punt waar de meeste tijd aan verloren gaat en ook waar veel geld in wordt geïnvesteerd. Dit kan allemaal een stuk eenvoudiger en daar hebben wij bij Ask Roger! natuurlijk verrassende ideeën over. Overtref de verwachtingen van jouw relaties door ze snel te voorzien van de juiste informatie en inzichten.

Ask Roger!

maakt de connectie

Een aantal van deze voorbeelden klinkt misschien vanzelfsprekend, maar hoe vaak kom je als klant niet met bedrijven in contact waar deze processen absoluut niet goed zijn geregeld? En hoe is dit binnen jouw organisatie?

De reden waarom er veel data en informatie verloren gaan, is vaak eenvoudig. Het komt door systemen (en personen) die niet goed met elkaar communiceren. Door technologie te integreren zorgt Ask Roger! ervoor dat je in contact blijft met jouw relaties gedurende hun hele contactreis. Dit doen we al vele jaren, voor grote en kleine organisaties en met behulp van de volgende technologieën.

Microsoft Teams

Teams is het programma om optimaal met elkaar te kunnen samenwerken. Alle vormen van communicatie kunnen hier bij elkaar gebracht worden en daarbij ontwikkelen wij de mogelijkheden om data uit andere systemen hier op de juiste manier in te zetten. Een essentiële stap naar één geïntegreerd proces.

Microsoft Teams

ROGER365.io

Nieuwe communicatievormen zoals WhatsApp, chat en social kanalen breng je met ROGER365.io overzichtelijk bij elkaar in Teams. Op deze manier ontstaat er de mogelijkheid om alle data en dialogen efficiënt samen te voegen tot processen die de klantervaring verbeteren.

Sitecore

Ook online vraagt de klant om een gepersonaliseerde ervaring. Sitecore is een veelzijdige oplossing waarmee je jouw online aanwezigheid op maat kunt inrichten voor elk type klant. Daarnaast is de tool uitermate geschikt om ook de interne organisatie inzicht in jouw marketingactiviteiten te geven.

Anywhere365

Met deze omnichannel contactcenter oplossing voor bedrijven die hun klantervaring optimaal willen inrichten, is vrijwel alles mogelijk. Anywhere365 kan naadloos geïntegreerd worden in jouw Teams-omgeving.

Klantcases

Bekijk hier onze andere cases