Contact center

Professionele contact center oplossingen voor iedere soort organisatie, alles om jouw klant optimaal te bedienen.

Direct in contact komen met de klantenservice van een bedrijf draagt veel bij aan de klanttevredenheid. De manier waarop, de snelheid waarmee en het antwoord dat de klant krijgt is bepalend voor de totale klantervaring.

Met onze klantcontact center oplossing hebben we de geschikte tools in huis om ervoor te zorgen dat mensen professioneel worden geholpen. We brengen de juiste informatie samen op het moment dat jouw KCC afdeling die nodig heeft. Want dat is nu juist de manier waarop jij kan zorgen voor tevreden klanten.

Of het nu gaat om de sociale kanalen, webchat of WhatsApp, onze Rogers kunnen het allemaal integreren in jouw omgeving. Het resultaat: klanten die écht gehoord worden.

Keep in touch met ROGER365.io

Alle communicatiekanalen, CRM informatie en jouw applicaties overzichtelijk in één centrale omgeving. Het is mogelijk met ROGER365.io. Met dit handige platform stel je de klant centraal en kan je door het inzetten van chatbots en artificial intelligence meer klanten optimaal bedienen en tevreden houden.

ROGER365.io

Keep in touch met Anywhere365 

Dé professionele contactcenter oplossing! Met Anywhere365 voeg je volledige omnichannel contactcenter functionaliteiten toe aan Microsoft Teams. Webchat, social media-kanalen en mobiele communicatie nemen in snel tempo de rol van traditionele telefonie over binnen het klantcontact. Anywhere365 biedt organisaties van iedere omvang intelligente communicatie- en dialogue management tools, on-premise of vanuit de cloud.

Anywhere365

Keep in touch met Microsoft Teams

Microsoft Teams is uitgegroeid tot dé oplossing voor het hybride kantoor. Wat veel mensen nog niet weten, is dat Microsoft Teams nieuwe en efficiënte manieren van werken mogelijk maakt door integraties met diverse applicaties en oplossingen. Ook onze KCC oplossingen kunnen naadloos geïntegreerd worden in jouw Teams omgeving en worden daarmee een onderdeel van de gehele organisatie. 

Microsoft Teams

Klantcases

Bekijk hier onze andere cases