Direct in contact komen met de klantenservice van een bedrijf draagt veel bij aan de klanttevredenheid. De manier waarop, de snelheid waarmee en het antwoord dat de klant krijgt is bepalend voor de totale klantervaring. Dit valt en staat met efficiëntie binnen je organisatie. Hoe meer tijd medewerkers hebben, hoe beter ze je klant kunnen bedienen.
Je wil het je klanten dus zo gemakkelijk mogelijk maken om met je bedrijf te communiceren. Naast telefoon en e-mail geeft een groot aantal klanten de voorkeur aan social media, chat of WhatsApp. Maar hoe zorg je ervoor dat deze inkomende berichten snel en door de juiste persoon worden afgehandeld?
Met onze Contact Center oplossing heb je de geschikte tools in huis om ervoor te zorgen dat mensen professioneel worden geholpen. We brengen alle communicatiekanalen en telefonie samen met de juiste informatie, op het moment dat jouw KCC afdeling die nodig heeft. Zo gaan zij zo efficiënt mogelijk te werk. Want dat is nu juist de manier waarop jij kan zorgen voor tevreden klanten.
Of het nu gaat om de sociale kanalen, webchat of WhatsApp, onze Rogers kunnen het allemaal integreren in jouw omgeving. Het resultaat: klanten die écht gehoord worden.