Door het slim inzetten van Bots & Virtual Assistants binnen jouw organisatie, zorg je ervoor dat je meer inkomende aanvragen tegelijk verwerkt. Daarnaast zorgt de juiste afhandeling van verschillende vragen door intelligente Bots er ook voor dat klanten sneller geholpen worden. Dit leidt weer tot een grotere klanttevredenheid. Voor organisaties die twijfelen aan de effectiviteit door het inzetten van slimme bots, gaan we graag de uitdaging aan met een overtuigende demo die je in de praktijk mag uittesten.
Bots & Virtual Assistant
Verhoog jouw klanttevredenheid en productiviteit door het effectief inzetten van intelligente bots.
ROGER365.io
Microsoft Teams
Binnen enkele maanden is Microsoft Teams uitgegroeid tot een begrip in het nieuwe digitale werken. Microsoft Teams stimuleert nieuwe en efficiënte manieren van werken door de integratie met applicaties en systemen.
Bij het inzetten van intelligente Bots kunnen wij ervoor zorgen dat ingewikkelde vragen naadloos geëscaleerd kunnen worden naar de 2e-lijns support binnen de Microsoft Teams omgeving.
Microsoft TeamsPower Platform
Organisaties die het maximale uit hun Teams omgeving willen halen, zetten daarvoor het Microsoft Power Platform in. Met Power Platform is het onder andere mogelijk om eigen apps te bouwen, processen te automatiseren en bots te ontwikkelen. Hierdoor maak je van Teams de applicatie waarmee ieder individu binnen je organisatie zijn werkzaamheden uitvoert.
Lees verderKlantcases
DRV
Moore DRV richt zich met haar accountants, fiscalisten en adviseurs op mkb-bedrijven. Ze ondersteunen naar eigen zeggen bedrijven die de ruggengraat van onze economie vormen. En ze doen nogal een belofte aan hun klanten: uitblinken in cliënttevredenheid en kwaliteit voor ondernemers in het mkb. Nu weten wij als de beste dat je om te beginnen dan goed bereikbaar moet zijn voor je cliënten. Alleen telefonisch en via de mail is wat achterhaald, dus ging Moore DRV op zoek naar een modernere oplossing.
Bekijk caseNieuwkoop Europe
Als bekende van Ask Roger! wist Nieuwkoop Europe wel bij wie zij moesten aanbellen toen bleek dat hun telefoniesysteem nu écht aan vervanging toe was. Met 140 medewerkers in Nederland was het voor de groothandel en kwekerij voor interieurbeplanting van belang dat de hele organisatie in dit proces werd betrokken en de overgang naar een ander systeem zo probleemloos mogelijk zou verlopen. Na het doorlopen van de Road to Success werd duidelijk dat dat geen probleem zou worden!
Bekijk caseLaspartners Multiweld
Laspartners Multiweld is geen onbekende van Ask Roger!. Al eerder mochten wij verschillende projecten voor hen faciliteren en hebben we er samen voor gezorgd dat zij goed bereikbaar zijn voor klanten. Na de toevoeging van WhatsApp en Webchat aan Teams, was het tijd voor de volgende stap. Want door ook telefonisch bereikbaar te zijn via Microsoft Teams, maken zij optimaal gebruik van hun Office 365 licenties.
Bekijk caseOnderwijsgroep Noord
Zijn wie je bent. Dat is geluk. Deze uitspraak van Erasmus is het motto bepalend voor de identiteit van Onderwijsgroep Noord. Deze organisatie is een samenwerking van het Dollard College, rsg de Borgen en Terra. Docenten, onderwijsondersteuners en leidinggevenden doen hun uiterste best voor de leerlingen en studenten, omdat iedereen het allerbeste onderwijs verdient. Drie afzonderlijke onderwijsinstellingen die elkaar hebben opgezocht vanuit de overtuiging dat ze samen sterker zijn dan apart. Zo wordt ook de IT gezamenlijk georganiseerd voor de ongeveer 12.000 leerlingen en 1400 medewerkers. En dat was een grote uitdaging toen iedereen door Covid thuis kwam te zitten.
Bekijk caseLaspartners Multiweld
Met 9 vestigingen verdeeld over Nederland en België, is Laspartners Multiweld dé specialist op het gebied van lassen. En om heel lassend Nederland en België te kunnen bedienen, moet je goed bereikbaar zijn. In de laswereld heeft telefoon nog vaak de voorkeur, maar ook andere communicatiemiddelen zoals WhatsApp en webchat worden steeds populairder. Wel zo handig als je met veel verschillende communicatiemiddelen alles centraliseert in één applicatie. En dat kan; in Teams!
Bekijk caseWelzijn Scheveningen
Als dé maatschappelijke organisatie voor inwoners van Scheveningen is goede bereikbaarheid heel belangrijk voor Welzijn Scheveningen. Met meer dan 525 vrijwilligers en ongeveer 45 medewerkers zorgen zij voor verbinding in het Haagse stadsdeel Scheveningen. Met hun maatschappelijk- en jeugdwerkers staan zij inwoners bij waar nodig. De corona-crisis bracht daarin wat uitdagingen met zich mee. Tijd om daar iets aan te doen!
Bekijk caseKlantcase met 1uur.nu
Sinds de oprichting van 1uur.nu in 2015 zijn al ruim 80 bedrijven enorm geholpen met hun diensten. Net als Ask Roger! helpt 1uur.nu met de integratie van ICT-oplossingen. Met hun persoonlijke, doelgerichte, praktische en resultaatgerichte aanpak past hun visie goed bij die van Ask Roger! en het is dan ook geen verrassing dat beide bedrijven elkaar regelmatig opzoeken ter ondersteuning van hun eigen werkzaamheden.
Bekijk caseRainforest Alliance/UTZ
Rainforest Alliance streeft naar een betere, meer duurzame wereld. De Rainforest Alliance en UTZ zijn onlangs samengevoegd als reactie op de kritieke uitdagingen waar de mensheid voor staat. Ze combineren hun krachten om een toekomst te bouwen waarin de natuur wordt beschermd en verantwoorde bedrijfsvoering de norm is. De UTZ-certificering toont de consumenten dat de producten op een eerlijke en duurzame manier zijn verkregen. Van boerderij tot winkelschap. Ze hebben nu het grootste programma voor onder andere koffie en cacao. Het UTZ-gecertificeerde label staat op meer dan 15.000 verschillende producten in 131 landen.
Bekijk caseGroenendijk Bedrijfskleding
Al sinds 1997 is Groenendijk Bedrijfskleding totaalleverancier op het gebied van bedrijfskleding, bedrijfsschoenen en persoonlijke beschermingsmiddelen voor organisaties in de Benelux. Het familiebedrijf heeft vestigingen in Woerden, Amsterdam en Kesteren. De klant staat centraal en er wordt veel aandacht besteed aan service. Digitalisering ondersteunt hierin.
Bekijk caseAmnesty International
Amnesty International Nederland is een wereldwijde organisatie die gesteund wordt door ruim 7 miljoen leden, sympathisanten en activisten. Hiervan steunen twee miljoen mensen Amnesty financieel als lid, donateur of vaste begunstiger. Samen vormen zij Amnesty International. In Nederland steunen meer dan 600.000 mensen Amnesty International op de één of andere manier. En dat aantal blijft alleen maar groeien.
Bekijk case