Omnichannel



Omnichannel

Bereik je klanten altijd op het juiste moment, via het juiste kanaal en met de juiste boodschap. Door het toepassen van Omnichannel oplossingen krijg je totale controle over je klantcommunicatie en het zorgt voor enorm veel inzichten. Welk kanaal de klant ook gebruikt, de afgestemde mogelijkheden zorgen ervoor dat de merkbeleving overal hetzelfde blijft.

Crosschannel beleving

Het veranderende gedrag van klanten heeft invloed op de manier hoe je met ze communiceert. Tegenwoordig kunnen klanten via heel veel verschillende kanalen contact opnemen met hun smartphone, tablet of pc. Denk maar eens aan chat, video, e-mail, social: messenger, Whatsapp, chatbots of gewoon telefonie. Daar komen nog meer kanalen bij in de toekomst. De klant verwacht een naadloze overgang van het ene naar het andere communicatiekanaal. Soms ook met dezelfde contactpersoon. Kies voor een geïntegreerde oplossing en ontdek de voordelen.

Ken je klant

Ask Roger! wil dat alle medewerkers de klanten de perfecte klantbeleving kunnen geven. Het is belangrijk om het beheer van en de processen rond klantdata optimaal te organiseren. Omnichannel oplossingen zijn een transparant en geïntegreerd proces waar diverse kanalen feilloos in elkaar overlopen. Je verbetert de manier waarop je communiceert en je bouwt een hechte klantrelatie op.

Bekijk

ook onze cases