Hoe Roger zijn wij eigenlijk?

In ons doen en laten streven we ernaar zoveel mogelijk ROGER te zijn: Robuust, Oplossingsgericht, Gek op techniek, Eigenzinnig en Realistisch. Maar zijn we dat ook? We willen het graag van je weten!
Het ROGER verhaal vertelt waar wij als Ask Roger! voor staan: ‘Een communicatieoplossing heeft pas waarde als alle onderdelen goed samenwerken en op elkaar aansluiten. Wij willen voor onze klanten de reismaat zijn bij het ontdekken, ontwikkelen en implementeren van communicatiesystemen, zodat zij slimmer kunnen ondernemen’, aldus Gerben Hoogwerff Kroon van Ask Roger!

‘Om dat goed te kunnen doen zullen we voorop moeten blijven lopen in nieuwe ontwikkelingen, zowel economisch als maatschappelijk en technologisch. De technologie zetten we vervolgens in om de doelen van onze klant te bereiken. Techniek is namelijk altijd een middel, nooit een doel op zich. We gaan voor het resultaat van onze klanten en noemen dat het inzetten van ‘slimme kennis’. Want kennis is alleen effectief als je het op de juiste manier en op het juiste moment inzet.’

De kernwaarden van Ask Roger! zeggen veel over de manier waarop Ask Roger! haar klanten wil bedienen: ‘We willen onze klanten eigenlijk altijd een stapje voor zijn, steeds weer verrassen en het antwoord al geven voordat de vraag gesteld is. Dat is een mooi streven, maar het vraagt natuurlijk wel wat van ons als organisatie en van onze medewerkers. Dan is het goed om zo af en toe te peilen of we op de goede weg zijn en waar we nog kunnen verbeteren.’