Klantverhaal


JAN Accountants
CRM integratie voor beter klantcontact
De uitdaging
JAN heeft meerdere vestigingen welke onderling gekoppeld zijn via een Cisco Communications Manager oplossing. De vestigingen hebben een uniforme uitstraling met betrekking tot bereikbaarheid. Inkomende gesprekken kunnen op verschillende vestigingen binnenkomen. Het is dus belangrijk dat alle telefonistes elkaar kunnen afwisselen of opvangen in geval van ziekte.
De oplossing
Ask Roger! heeft de telefonie CRM integratie geïmplementeerd bij JAN. Het Cisco platform is gekoppeld met Alure, het CRM systeem. Hierdoor worden klanten direct herkend op basis van de getoonde gegevens. Zo hebben alle telefonistes inzicht in iedere klant die contact zoek. De Cisco Communications Manager is een zeer betrouwbare, flexibele en schaalbare oplossing, die ervoor zorgt dat iedere gebruiker optimaal en efficiënt gebruik kan maken van IP-telefonie.

‘Door de slimme CRM koppeling met telefonie en een duidelijk overzicht van de beschikbaarheid van collega’s kunnen wij beter en sneller onze klanten helpen. Deze verandering heeft de relatie met onze klanten versterkt.’
medewerkers JAN
Hoe Roger
is dat?
