Klantverhaal

JAN Accountants

CRM integratie voor beter klantcontact

JAN is adviseur op het gebied van oa. accountancy, belastingen en personeel. Klantbeleving en klanttevredenheid staat bij JAN hoog in het vaandel. Het beste uit je onderneming én uit jezelf halen, dat is wat ondernemers willen. Bezig zijn met die dingen waar ze ondernemer voor zijn geworden. JAN Accountants helpt dat doel te bereiken.

De uitdaging

JAN heeft meerdere vestigingen welke onderling gekoppeld zijn via een Cisco Communications Manager oplossing. De vestigingen hebben een uniforme uitstraling met betrekking tot bereikbaarheid. Inkomende gesprekken kunnen op verschillende vestigingen binnenkomen. Het is dus belangrijk dat alle telefonistes elkaar kunnen afwisselen of opvangen in geval van ziekte.

De oplossing

Ask Roger! heeft de telefonie CRM integratie geïmplementeerd bij JAN. Het Cisco platform is gekoppeld met Alure, het CRM systeem. Hierdoor worden klanten direct herkend op basis van de getoonde gegevens. Zo hebben alle telefonistes inzicht in iedere klant die contact zoek. De Cisco Communications Manager is een zeer betrouwbare, flexibele en schaalbare oplossing, die ervoor zorgt dat iedere gebruiker optimaal en efficiënt gebruik kan maken van IP-telefonie.

‘Door de slimme CRM koppeling met telefonie en een duidelijk overzicht van de beschikbaarheid van collega’s kunnen wij beter en sneller onze klanten helpen. Deze verandering heeft de relatie met onze klanten versterkt.’

medewerkers JAN

Hoe Roger

is dat?

Dit telefonieplatform van Cisco biedt mogelijkheden om diensten zoals voice, video en messaging te ondersteunen. Daarbij is deze koppelbaar met diverse systemen van derden, zoals bij JAN, waardoor dit in verschillende branches wordt gezien als een onmisbare oplossing. Onze Rogers zagen een perfecte match met de doelstellingen van JAN en de mogelijkheden van deze oplossing.

Bekijk

ook onze andere cases