1. Gemaakt op basis van Microsoft Teams
Onze oplossing maakt gebruik van Teams Calling Call Queues, wat betekent dat je één of meerdere storingsdiensthouder(s) kunt hebben. Wanneer het storingsnummer wordt gebeld, gaat de Teams Calling applicatie op de mobiele telefoon of desktop van alle storingsdiensthouders tegelijkertijd af. Teams is hun centrale communicatiesysteem, waar zij niet uit hoeven op het moment dat ze de app gebruiken.
2. Centrale Bereikbaarheid
Medewerkers maken deel uit van een Teams Call Queue, waardoor ze centraal te bereiken zijn onder één nummer, zowel op Teams op de werkplek als via Teams op hun mobiele telefoon. Deze Call Queue wordt gekoppeld aan een Teams kanaal binnen een Team, waardoor je inzage krijgt in de Call Queue en de status van je medewerkers.
3. Flexibele Beheeropties
Een SharePoint lijst in het team wordt gebruikt om medewerkers in en uit de belgroep te plaatsen, wat automatisch wordt uitgevoerd. Dit biedt de flexibiliteit om medewerkers toe te voegen of te verwijderen wanneer dat nodig is.
4. Real-time Rapportage
De oplossing bevat een PowerBI reporting tab, waar je belangrijke statistieken en gegevens kunt bekijken met betrekking tot uw Call Queue. Hierdoor krijg je inzicht in zaken als het aantal oproepen, gemiddelde wachttijd, aantal gemiste oproepen enzovoorts.
Demo?
Benieuwd hoe het eruit ziet en welke toegevoegde waarde het heeft? Neem contact met ons op voor meer informatie en een demo van onze app.