De voordelen
van een Contact Center in Microsoft Teams

Hoe gaat het met de hybride werkomgeving van jullie klantcontact afdeling? Vaak nog één van de weinige afdelingen die nog in zijn volledigheid fysiek aanwezig is op kantoor. Maar is dat wel echt nodig? Zij kunnen toch ook gewoon van afstand werken? Met de juiste tools in ieder geval wel! Daar hoeft het klantcontact echt niet onder te leiden. 

Downloaden

In dit whitepaper

lees je:

Klanten zijn de afgelopen jaren steeds veeleisender geworden. Ze verwachten een persoonlijke ervaring en willen niet steeds hun gegevens of vraag moeten herhalen. Ze weten namelijk dat de techniek om dit te ondervangen al bestaat. Om hieraan te voldoen moet de klantcontact afdeling soms wel 4 verschillende systemen gebruiken en continue met elkaar in gesprek blijven om op de hoogte te zijn van wat er gebeurt bij klanten.

Inefficiënt en vooral; niet nodig! Want als je het grootste deel van je dagelijkse werkzaamheden via Microsoft Teams hebt lopen, waarom je klantcontact dan nog niet? En ja, dan kan ook jouw klantcontact afdeling gewoon hybride werken!


Meer weten over Contact Center oplossingen?

Bekijk de pagina

De voordelen van  een Contact Center in Microsoft Teams

Download whitepaper