Road to Success

Teams Calling

Een unieke route

tot succesvolle implementatie

Ask Roger! Road to Success model Sinds onze oprichting in 2007 hebben wij oplossingen ontwikkeld waarbij er één doel is: Creating Happy Customers. Als certified Microsoft Gold Partner maken wij nu voornamelijk gebruik van oplossingen van Microsoft. Wij hebben echter gemerkt dat het aanschaffen van een Microsoft licentie of het simpelweg aanzetten van een applicatie niet direct een oplossing is voor het vergroten van de klanttevredenheid of helpt in een productiviteitsverbetering. Daar komt meer bij kijken.

Om te zorgen dat onze klanten een goede beslissing nemen, hebben wij ons Road to Success model ontwikkeld. Dit unieke model verdeeld over drie fases, Envision, Onboard en Drive Value, geeft garanties voor succesvolle inrichting en gebruik van Teams specifiek voor de Nederlandse markt. Nu weten we ook dat niet elk bedrijf hetzelfde is en niet iedereen zo’n uitgebreide afstemming nodig heeft. We hebben daarom ook een tweede optie: de Fasttrack Teams Calling.

 



Envision


De eerste fase heeft als doel om een goed beeld te krijgen van de organisatie. Welke bedrijfsdoelstellingen zijn er? Welke verwachtingen zijn er? Deze informatie verzamelen wij aan de hand van een aantal workshops.

1. Value discovery workshop
2. Solutions discovery workshop
3. Architecture and design workshop
4. Adoption strategy and devices

Onboard


Na een succesvolle afsluiting van fase 1, waarin alle doelstellingen, oplossingen en aanpak duidelijk zijn, kan worden gestart met de daadwerkelijke implementatie van Teams. Na afronding van fase 2 is Teams inclusief eventuele extra applicaties volledig operationeel en zijn gebruikers opgeleid en in staat dit optimaal te benutten. Deze fase is belangrijk om alle betrokkenen aan boord te krijgen en bestaat uit 4 stappen.

Drive value


Ontwikkelingen volgen elkaar razendsnel op en als techniek niet je core business is, dan is het haast ondoenlijk om bij te blijven. Continuous Improvement helpt jou vooruit kijken. Zo houd jij maandelijks grip op innovaties en updates. Door medewerkers op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en wat ermee te doen, voorkomen we dat eindgebruikers geconfronteerd worden met nieuwe features die ineens beschikbaar zijn na een update. We bieden op maandelijkse basis onze dienst Continuous Improvement, zodat innovatie onderdeel van de bedrijfsvoering wordt.

Bekijk

ook deze blogberichten

Migreren naar Microsoft Teams Calling

Bellen met Microsoft Teams?

De SocialRoger – WhatsApp module