NOTE: Dit evenement heeft al plaatsgevonden. Je bekijkt dus de opname van het webinar.
Het hybride werken is momenteel volle bak in gang gezet bij de meeste organisaties. Medewerkers hebben keuze tussen thuis of op kantoor werken en je dag indelen zoals voor jou goed werkt, is aan de orde van de dag. Medewerkers werken dus vanaf verschillende locaties, maar willen wel allemaal gelijkwaardig aan een meeting deelnemen. Als je thuis zit hoef je je niet als een vlieg op de muur te voelen, want de faciliteiten om volledig onderdeel te zijn van een meeting met mensen vanuit verschillende locaties, bestaan echt al. Met de juiste devices in je vergaderruimtes zijn beeld en geluid, het delen van documenten of je scherm allemaal geen issue meer. Je moet alleen die eerste stap nog zetten...
Klinkt dit voor jou bekend? Lees dan vooral verder, want dan hebben we iets voor je! Ook als je wel al Meeting Room apparatuur geïnstalleerd hebt maar hier nog niet alles uit haalt, is deze sessie ontzettend waardevol voor jou. In een tijd waarin organisaties te maken hebben met grote veranderingen in de werkwijze, hebben we ook nog eens te maken met ontzettend hoge werkdruk. Daarom dopen we dit webinar om tot een lunchsessie! Perfect om te luisteren tijdens de lunch of om op te zetten tijdens je lunchwandeling. Na een halfuur heb jij de handvaten die je nodig hebt en kun je écht aan de slag met Teams Meeting Rooms.
In het eerste webinar (er zullen er in deze reeks meer volgen) nemen we jullie mee in de wereld van Teams Meeting Rooms. Daar kan je natuurlijk niet meer omheen. We geven je daarom handvaten om direct te kunnen doorvoeren in de organisatie. Waar begin je mee als je Meeting Rooms wil implementeren in je organisatie? En waar moet je allemaal aan denken? Welke devices ga je gebruiken? En hoe neem je medewerkers hierin mee en zorg je ervoor dat ze de Teams Meeting Rooms ook echt gaan gebruiken?
Genoeg vragen, die we allemaal voor je gaan beantwoorden in deze lunchsessie van een halfuurtje. Goed om te weten, in september geven we een vervolg aan deze sessie met alle informatie over de implementatie van Teams Meeting Rooms. Maar we beginnen natuurlijk bij het begin, dus... Aan de slag met Teams Meeting Rooms!
Event
Webinar: Aan de slag met Teams Meeting Rooms
21-06-2022
De sprekers
Jorrit van Melzen
Consultant - Ask Roger!
Krijgt een kick van meerwaarde aan bedrijven te leveren door ze verder te helpen met de nieuwste IT-oplossingen. Heeft ervaring als adoptieconsultant en richt zich nu volledig op Microsoft Teams Rooms en Teams Calling.
Stefan de Boggende
Presales & Technical Consultant - Qconferencing
Stefan is Pre Sales Consultant en AV Product Specialist. Met zijn jarenlange ervaring kent hij alle ins-and-outs van de AV producten. In zijn vrije tijd vind je hem in de bioscoop, dus de liefde voor AV is altijd dichtbij.
Het programma
-
1
De huidige status van de Nederlandse Meeting Room
Wat zien wij bij klanten? Hoe gaan organisaties om met het hybride werken en waar laten ze steekjes vallen? -
2
Aan de slag met Teams Meeting Rooms
Waar begin je? Waar moet je allemaal aan denken en hoe maak je de juiste keuze voor jouw organisatie? -
3
Het resultaat
Wat levert de implementatie van de Teams Meeting Rooms op voor jouw organisatie?
De
locatie
Online
Achter je laptop of telefoon
tijdens de lunch of lunchwandeling
Vragen? Contact Maxime Mooij
088 275 76 22
088 275 76 00