Event

Het Hybride KCC- Klantcontact anno 2023

16-03-2023

Klantcontact is in de afgelopen 3 jaar enorm veranderd. Waar klantcontactmedewerkers 3 jaar geleden nog met een headset achter een vaste computer zaten, bied je ook hen nu graag de mogelijkheid om plaats-onafhankelijk te werken. En dat is gewoon mogelijk! Met de juiste tools kan namelijk iédereen thuiswerken. Ook de klantcontactafdeling en zonder verlies van functionaliteiten. Zo blijf je je klanten gewoon bedienen op een manier die zij fijn vinden. 

Samen met Microsoft, Anywhere365 en ROGER365.io laten we je op donderdag 16 maart graag zien hoe je dit doet. We nemen je mee in de mogelijkheden van een Contact Center applicatie in Microsoft Teams en wat dit kan betekenen voor jouw organisatie. In verschillende breakoutsessies belichten we daarna specifiekere onderdelen, waar jij als IT-er of KCC-manager direct mee aan de slag kunt. 

We ontvangen je graag vanaf 12.00 uur met een lunch. Vervolgens nemen we wat tijd voor een keynote. Remco de Kramer (Go-to-market Manager bij Microsoft) trapt de middag af en vertelt over de Modern Work visie van Microsoft. Daarna geven we het woord aan Frans Reichardt (schrijver), die vertelt over klantverwachtingen anno 2023. Hoe kan je er met een Contact Center in Teams voor zorgen dat je hieraan voldoet? We sluiten de keynote af met een panelsessie, waarin we verschillende experts aan het woord laten over hun visie op dit onderwerp.

Om dieper in te kunnen gaan op onderwerpen die specifiek voor jouw organisatie interessant zijn, gaan we na het keynote gedeelte over op verschillende breakoutsessies, waarvan je er 2 kunt volgen. Hier heb je keuze uit:

- Datadriven KCC

- De migratie naar een Contact Center in Teams

- Productiviteit & Insights

- Het managen van een KCC oplossing in Teams

Wil jij je organisatie verrijken met meer kennis rondom Contact Center applicaties in Microsoft Teams? Schrijf je dan vooral in voor ons event! 

Inschrijven

NB: 2 weken voor het event krijg je een mail waarin je je kunt inschrijven voor de verschillende breakoutsessies.

De sprekers

Het programma

  • 1

    12.00-13.00
    Inloop met lunch.

  • 2

    13.00-14.15
    Keynote met aan het woord: Remco de Kramer (Microsoft) over de visie van Microsoft en Frans Reichardt en klantbeleving in 2023.

  • 3

    14.15-14.45
    Paneldiscussie met Remco de Kramer (Microsoft), Erik van Arkel (Anywhere365), Fabien van 't Woudt (ROGER365.io) en Patrick Scherbeijn (Ask Roger!).

  • 4

    14.45-15.00
    Korte break.

  • 5

    15.00-15.30
    Breakoutsessie 1.

  • 6

    15.30-16.00
    Breakoutsessie 2.

  • 7

    16.00-17.00
    Afsluitende borrel.

Onze partners

De

locatie

Ben jij erbij op 16 maart?

Ja, ik schrijf me in!