Whitepaper: Zo blijf je als gemeente servicegericht

in het digitale tijdperk

Inwoners en ondernemers verwachten anno 2021 van gemeenten een uniforme, kwalitatief hoogwaardige en klantvriendelijke dienstverlening via diverse kanalen. Het opzetten van een dienstverlening die helemaal is afgestemd op de eisen van het digitale tijdperk vergt wél wat van gemeenten. En dat terwijl de dienstverlening nu vaak nog verkokerd is en niet toegespitst op de groeiende behoefte aan een soepele omnichannelervaring. Gelukkig zien veel gemeenten wel de noodzaak tot verandering. Hoe? Dat vertellen we je in deze whitepaper.

Download whitepaper

In deze whitepaper lees je:

Hoe je als gemeente om kunt gaan met de veranderende communicatiebehoeften van burgers. Je leest welke trends hier invloed op hebben en hoe je hierop in kunt spelen. We kijken naar de voordelen voor jou als gemeente en vertellen je over de mogelijkheden van het digitale dorpsplein.

Download whitepaper


cross channel Digitale transformatie

Communicatie Meer burgerparticipatie

data Datagestuurd werken

medewerkers Digitale inclusie

Happy Effectiever samenwerken