5 redenen voor een digitale balie

Een moderne, inclusieve dienstverlening, gefaciliteerd door een veilige en beschikbare digitale infrastructuur. Dat is een van de ambities die wordt uitgesproken in de Digitale Agenda Gemeenten 2024. Maar tussen deze doelen en de praktijk zit helaas nog een gap. Tal van gemeenten lopen achter op het vlak van digitalisering en nog lang niet alle mogelijkheden worden optimaal benut. We hopen dat dit document je inspireert bij het inrichten of optimaliseren van je digitale balie. Want die biedt dé kans om de klanttevredenheid te vergroten en de afstand tot de inwoner te verkleinen!

Download whitepaper 

In deze whitepaper

lees je alles over 

Hoe je als gemeente om kunt gaan met de veranderende communicatiebehoeften van burgers. Je leest welke maatschappelijke ontwikkelingen en wensen vanuit gemeenten een digitale balie onmisbaar maken. Welke randvoorwaarden er moeten zijn voor een goed functionerende digitale balie en een voorbeeld van hoe dit in de praktijk eruit ziet.
medewerkers Wensen en eisen van contact in de gemeente

cross channel De randvoorwaarden van een digitale balie

data Hoe werkt de Digibalie?

Download  de whitepaper!

Klik hier!

Meer weten over de Digibalie?

Bekijk de pagina