Technical Support Engineer

In de rol van Technical Support Engineer 1ste en 2de lijns ben jij die klantgerichte collega die in een mum van tijd snel tot de kern van een klantvraag komt. Je bent onmisbaar binnen het bedrijf. Zie jij het als jouw uitdaging om alle calls en vragen naar tevredenheid op te lossen? Denk je graag mee over de ontwikkeling van de afdeling? Laat ons dan zien dat deze functie op jouw lijf geschreven is.

Wat ga je doen?

Als Technical Support Engineer bij Ask Roger! ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klant. Je analyseert elke vraag en/of probleem. Je rapporteer aan de Teamlead Support.

Tickets en storingen kunnen direct door jou worden opgelost, maar als je ergens niet uitkomt staan er 2de en 3de lijns engineers klaar om jou te helpen met het probleem. Je kijkt met hen mee en leert op deze manier on the job. 

De inkomende calls en tickets bij Ask Roger! lopen uiteen van (makkelijke) gebruikersvragen tot complexe technische vraagstukken. Je mag echt met de klant meedenken en zorgen dat zij slimmer kunnen werken. Dit maakt de afdeling super divers!

Uiteraard bieden wij jou de ruimte om jezelf te ontwikkelen en certificaten, zoals je CCN of certificaten op het gebied van Microsoft, te behalen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd. 

Kortom: een door kwaliteit gedreven, gemotiveerd en jong team die zorgt dat onze klanten tevreden zijn en blijven!

Wie zijn wij?

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen voor klanten. Wij kijken verder dan de gebaande paden en bedenken nieuwe wegen, mocht dat nodig zijn. Wij willen steeds opnieuw uitvinden en blijven nieuwsgierig, zodat de klant volledige (digitale) transformatie kan ervaren op basis van de nieuwste ontwikkelingen. Daarbij staat het thema omnichannel customer engagement centraal.

En nog iets: we mogen ons strategische partner noemen van de beste clubs op het gebied van ICT: Microsoft en Cisco

Kenmerkend voor Ask Roger! is het geloof in langdurige, transparante en respectvolle samenwerkingen, zowel met de klant en interne medewerker. Jouw collega’s zijn gemotiveerd, staan altijd voor een ander klaar en bereid nét dat stapje extra te doen. Er wordt hard gewerkt wanneer het moet, maar wanneer het toelaat is er altijd tijd voor ontspanning en een goede dosis humor. Succes vieren en delen staat hoog in het vaandel! Er is weinig hiërarchie en je krijgt al snel veel verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij?

Wij helpen je graag het beste uit jezelf te halen en bieden je alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen Ask Roger!.

Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf met een informele en platte organisatie. De collega’s zijn ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Wij geven veel vrijheid maar vragen daarvoor wel een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor terug.

Elke dag een lekkere gratis lunch, borrels, bedrijfsuitjes, Ask Roger! zorgt voor een energieke omgeving. Zo krijg je alles wat jij nodig hebt om niet alleen bij een prachtig bedrijf te werken, maar ook om jou een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat. We bieden natuurlijk ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen (op basis van 40 uur), telefoon en laptop van de zaak, een uitstekende pensioenregeling en de leukste collega’s.

Jouw achtergrond

Wij Rogers hebben een onstuitbare passie voor techniek, zijn levensgenieters pur sang en gedragen ons meer dan eens een tikkeltje eigenzinnig. Niet alleen omdat het kan, het is voor ons de perfecte combinatie waar ook onze ideeën uit voortkomen. Ideeën waar wij, onze klanten en de klanten van onze klanten ultiem gelukkig van worden. Herken jij jezelf hierin? Dan zou het zomaar een match kunnen zijn!

Om succesvol te kunnen zijn als Technical Support Engineer binnen Ask Roger! neem je het volgende met je mee:

In deze veelzijdige functie beschik je over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je bent een verbinder die graag samenwerkt en anderen inspireert. Je hebt de energie en de gedrevenheid om andere te helpen en de problemen op te lossen. Ook ben je leergierig en bieden wij jou alle ruimte om carrière te maken binnen Ask Roger!.

Verder voldoen je aan de volgende kwalificaties:

  • je hebt minimaal mbo niveau 4 ( IT gerelateerd)
  • je hebt kennis van Teams en/of Cisco
  • je bent service- en klantgericht
  • je bent een samenwerker
  • je wilt jezelf blijven ontwikkelen

Jouw actie

Wil je meer informatie over de functie of de sollicitatieprocedure? Contact dan Linda Looye via email: llooye@askroger.nl of via telefoonnummer: +31 (88) 275 76 32

Na jouw sollicitatie laten we je zo spoedig mogelijk weten of we een eerste match zien, binnen 1 week kan je van ons een reactie verwachten.

Solliciteren? Dat kan hier!

Solliciteer

Meer weten  over Ask Roger!

Bekijk de pagina