Teams Engineer Medior Senior

Ben jij klaar voor uitdagende en complexe functionele en technische cases op het gebied van Microsoft Teams & O365 bij onze grote (internationale) klanten!. Laat ons dan zien dat deze functie op jouw lijf geschreven is.


Wat ga je doen?


Als Teams Engineer Medior/Senior bij Ask Roger! krijg je veel verantwoordelijkheid, vrijheid met technische & functionele complexe uitdagingen!

Jij als Teams Engineer bent verantwoordelijk voor het behandelen van binnenkomende vragen en functionele & technische complexe cases bij onze klanten met als doel deze op te lossen, zowel remote als op klantlocatie.

Jij bent in staat om via een helicopterview de probleemstelling te inventariseren en stelt zelfstandig een plan van aanpak op om de vraag/ knelpunt op te lossen. Deze cases bewaak jij conform de afspraken in het servicecontract en DAP. Als Senior Customer Engagement Teams Engineer ben je verantwoordelijk voor de communicatie naar de klant, inclusief het bijhouden en up to date houden van de functionele & technische documentatie. Je bent product owner voor één of enkele producten en zorgt ervoor dat deze kennis wordt gedeeld met je collega’s. Je bent eerste aanspreekpunt voor Juniors in de rol van Buddy zodat zij zich verder kunnen ontwikkelen.


In een team van Customer Engagement Engineers werk jij samen, met als gezamenlijke doel het leveren van de gewenste serviceniveau om zo onze klanten tevreden te houden. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en richting te geven aan de oplossingsrichting op het gebied van Teams met direct routing, Call Center (Anywhere365, (virtuele) Gateways SBC, O365.


Senior rol wordt bepaald door:

  • Oplossen van complexe uitdagende functionele & technische cases
  • Tevreden klanten door oplossingsgericht
  • Heldere en duidelijke communicatie> Klanttevredenheid minimaal 8;
  • Begeleid en coacht Customer Engagement Engineer> jij bent het voorbeeld voor collega’s;
  • Signaleert terugkomende incidenten / probleem management en zorgt voor een kennisitems/ oplossing
  • Bewaakt en initieert procedures en handleidingen> verbetervoorstellen
  • Bewaakt het change proces (Change management)
  • Bewaakt het update proces (update management)
  • Verantwoordelijk voor tooling / monitoring / dashboard en rapportages
  • Eigenaar en verantwoordelijk voor 1 of enkele producten;
  • De beste willen zijn in jouw kennisgebied. Kennis is geen macht maar kennisdeling wel! Organiseren van kennissessies om zo collega’s, de afdeling naar een hoger niveau te brengen en klanten tevreden te stellen / houden.


Wie zijn wij?

Ons groeiende team bestaat inmiddels uit meer dan 50 Rogers. En die Rogers zetten graag een stapje extra voor onze klanten. Want als organisatie wil je actief – en het liefst proactief – zorgen dat je altijd en overal in touch bent met diverse doelgroepen. Zonder ingewikkelde toestanden kanaal-onafhankelijk met iedereen kunnen communiceren op een menselijke en interactieve manier. Dit doen we met de implementaties van onze 3 hoofdproposities: Microsoft Teams Phone, Contact Center en Teams Meeting Rooms.


Dat is wat we voor klanten doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd - zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd. En daar worden onze Rogers blij van. Successen vieren we dan ook met elkaar!


Wat bieden wij?

Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften.

Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Jij krijgt de mogelijkheid om te specialiseren en certificeren binnen jouw kennisgebied. Als productowner ben jij de goeroe en deel je deze kennis met je collega’s. Wij zorgen ook voor de nodige afleiding en gezelligheid met borrels in, bedrijfsuitjes, een lekkere gratis lunch en ga zo maar door, alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat.

Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, een mooie leaseauto naar keuze, een laptop, een telefoon en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!


Om binnen ons team te passen ben je net als wij ‘Gek op Techniek’. Je bent op de hoogte van de nieuwste technische ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Ask Roger! loopt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en gadgets. Je krijgt dus de mogelijkheid om te werken met bijv. Microsoft Teams, Azure, O365 Security, Enterprise Voice, SBC Gatways - OVOC, PowerApps, Klant Contact Center(s), PowerBi, Powershell, Automatisering / Standaardisering, en nog veel meer.

Opleiding

Vereiste werk- en kennisniveau is: HBO IT/ICT en benodigde Microsoft certificeringen;

Ervaring

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met Microsoft Skype for Business, Teams, O365, Enterprise Voice;

Taal

Goede beheersing van de Nederlandse taal

Kennis

Kennis op het gebied van VoIP communicatieomgevingen, bij voorkeur op het gebied van Enterprise Voice Microsoft Teams (Skype for Business), Kennis op het gebied van Teams & O365

Wie is

Ask Roger!?

Ons groeiende team bestaat inmiddels uit meer dan 50 Rogers. En die Rogers zetten graag een stapje extra voor onze klanten. Want als organisatie wil je actief – en het liefst proactief – zorgen dat je altijd en overal in touch bent met diverse doelgroepen. Zonder ingewikkelde toestanden, kanaal-onafhankelijk met iedereen kunnen communiceren op een menselijke en interactieve manier. Dit doen we met de implementaties van onze 3 hoofdproposities: Microsoft Teams Phone, Contact Center en Teams Meeting Rooms.

 

Dat is wat we voor klanten doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd - zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd. En daar worden onze Rogers blij van. Successen vieren we dan ook met elkaar!

 

Wat bieden wij?

  • Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften. 

  • Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Jij krijgt de mogelijkheid om te specialiseren en certificeren binnen jouw kennisgebied. Wij zorgen ook voor de nodige afleiding en gezelligheid met borrels, bedrijfsuitjes, een lekkere gratis lunch en ga zo maar door, alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat. 

  • Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, een mooie leaseauto naar keuze, een laptop, een telefoon en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!

Meer informatie en solliciteren?

Dat kan hier

Lees verder over Ask Roger!

Bekijk de pagina