Wat ga je doen?
Als Service Manager bij Ask Roger! krijg je veel verantwoordelijkheid, vrijheid en genoeg uitdaging. Je bent verantwoordelijk voor de serviceverlening aan onze klanten. Dit houdt in dat je enerzijds de SLA en DAP opstelt en zorgt dat onze eigen Customer Engagement afdeling de afspraken, gesteld in de SLA’s, nakomt en oplossingen biedt aan klanten op het moment dat er knelpunten ontstaan. Tevens ben je verantwoordelijk voor het maken, aanleveren en bespreken van de maandelijks (SLM, PowerBI, KCC & CQD) rapportages die je bespreekt en waarmee je klanten adviseert. Zo optimaliseren en verbeteren zij hun dienstverlening. Jij bent de trusted advisor voor onze klanten en herkent ook commerciële vraagstukken die (gaan) spelen bij onze klanten.
Als Service Manager ben je adviseur (contractmanager) richting onze klanten. Je bent in staat prioriteiten te stellen om aan de gemaakte afspraken van de SLA te voldoen. Goede communicatieve vaardigheden zijn hierin van wezenlijk belang. Met een dosis oplossend vermogen zorg je ervoor dat alle knelpunten en risico’s worden opgelost en de klant tevreden is. Kortom jij bent verantwoordelijk voor een succesvolle serviceverlening aan onze klanten, met een klanttevredenheid van minimaal een 7,5.
Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren:
- Het maken, monitoren en verbeteren van processen in relatie tot onze dienstverlening.
- Het vastleggen van deze procedures, en het borgen van deze zaken in werkprocessen en in de automatisering.
- Procedures m.b.t. de wijze van communicatie met de klant, automatisering, rapportages etc. zijn hierbij een continu proces.
Jouw achtergrond
Wij Rogers hebben een onstuitbare passie voor techniek, zijn levensgenieters pur sang en gedragen ons meer dan eens een tikkeltje eigenzinnig. Niet alleen omdat het kan, het is voor ons de perfecte combinatie waar ook onze ideeën uit voortkomen. Ideeën waar wij, onze klanten en de klanten van onze klanten ultiem gelukkig van worden.
Om binnen ons team te passen ben je net als wij ‘Gek op Techniek’. Je bent op de hoogte van de nieuwste technische ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Ask Roger! loopt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en gadgets. Je krijgt dus de mogelijkheid om te werken met bijv. Microsoft Teams, Azure, O365 Security, Enterprise Voice, SBC, Klant Contact Centers, PowerApps, en nog veel meer!
Verder herken je jezelf in onderstaande punten:
- Gecertificeerd ITIL, foundation & practioner
- Je beschikt over een enthousiaste, gemotiveerde en klantgerichte werkhouding
- Je hebt reeds ruime ervaring met het in kaart brengen, analyseren en verbeteren van processen.
- Je denkt proactief mee over de impact voor de klant;
- Je kunt probleemoplossend (helicopterview) en out-of-the-box denken;
- In bezit van rijbewijs B