Wat ga je doen?
Op de afdeling Customer Engagement komen dagelijks verzoeken binnen van onze klanten. Jij coördineert deze verzoeken zodat deze conform SLA afspraken binnen de gestelde tijden worden opgelost. Onder verzoeken worden, (Non) Standard Changes, Incidenten, beheer, vragen, Fit Checks verstaan, deze worden zowel remote als op locatie van onze klanten afgehandeld.
Als service coördinator bepaal jij wat er met de verzoeken moet gebeuren. Met andere woorden jij bent de linking pin tussen de klant en de afdeling Managed Engagement van AskRoger! Bij verzoek vanuit de klant zorg jij ervoor dat de juiste kennis wordt ingezet. Jij bewaakt de voortgang en de kwaliteit van dit verzoek, en ondersteund waar nodig de Support Engineer en Field Engineer. Je zorgt voor een correcte terugkoppeling van de oplossing van de het verzoek aan de klant of in geval een verzoek langer open blijft staan een status update aan de klant. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zorgt voor de planning in overleg met de klant voor het uitvoeren van Beheer, Fit Checks, 24*7 Service Management en Non Standard Changes. Je bent verantwoordelijk voor een juiste facturatie op basis van de overeengekomen dienstverlening en contracten.
Vanuit het beheer onze klanten ben je de spil tussen de klant en de desbetreffende accountmanager. Enerzijds ventileer je of alles naar tevredenheid loopt of dat er wensen zijn en anderzijds zorg je ervoor dat deze waardevolle commerciële informatie bij de accountmanager terecht komt.
Wie zijn wij?
In een team van Support Engineers & Field Engineers, Service Managers, Customer Engagement Managers werk jij samen met als gezamenlijke doel het gewenste serviceniveau dagelijks te leveren om zo onze klanten tevreden te houden. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je mag met de klant meedenken en zorgen dat zij slimmer kunnen werken. Dit maakt je werk en de afdeling Customer Engagement super divers!
Je rol ziet er als volgt uit:
- Je bent verantwoordelijk om de normen binnen de gestelde SLA en DAP na te komen.
- Je levert aan de hand van resultaatoverzichten informatie ten behoeve van de management rapportage en rapporteert dit aan de Manager Customer Engagement
- Bewaakt voortgang en kwaliteit van de uitvoering van verzoeken van onze klanten
- Je signaleert en voorkomt tijdig knelpunten.
- Je zorgt voor de planning van beheer, Fit Check, 24*7 Service Management en Non Standard Changes
- Zorgen voor een juiste intake van binnenkomende klantverzoeken;
- Heldere en duidelijke communicatie naar klanten> Klanttevredenheid minimaal 8;
- Geeft input aan het verbeteren van interne documentatie, processen & procedures;
- Je woont (interne) kennissessies / workshops bij om je kennis te vergroten;
- De facturatie van verzoeken op basis van de overeengekomen dienstverlening en contracten
- Je krijgt de mogelijkheid om te studeren en het behalen van certificeringen van zowel hard als soft skills;
Wat bieden wij?
Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften.
Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. De mogelijkheid om te studeren en behalen van certificeringen worden afgewisseld met onder andere gezelligheid met borrels in ons eigen Grand Café, bedrijfsuitjes, een lekkere gratis lunch en ga zo maar door, alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat.
Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, opleidingstraject, een laptop, een telefoon, doorgroeimogelijkheden waar ook een leaseauto bij hoort, en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!