Service Level Manager

Ask Roger! zoekt een Service Level Manager wie klaar is om onze grote (internationale) klanten tevreden te houden na het succesvol opleveren van het project.


Wat ga je doen?

Als Service Level Manager bij Ask Roger! krijg je veel verantwoordelijkheid, vrijheid en genoeg uitdaging!

Je bent verantwoordelijk voor de serviceverlening aan onze klanten. Dit houdt in dat je enerzijds de SLA en DAP opstelt en zorgt dat onze eigen Customer Engagement afdeling de afspraken gesteld in de SLA’s nakomt en oplossingen biedt aan klanten op het moment dat er knelpunten ontstaan. Tevens ben je verantwoordelijk voor het maken, aanleveren en bespreken van de maandelijks (SLM, PowerBI, KCC & CQD) rapportages die je bespreekt en adviseert klanten om zo de dienstverlening te optimaliseren en te verbeteren. Jij bent de trusted advisor voor onze klanten en herkent ook commerciële vraagstukken die (gaan) spelen bij onze klanten.

Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren; het maken, monitoren en verbeteren van processen in relatie tot onze dienstverlening. Het vastleggen van deze procedures, en het borgen van deze zaken in werkprocessen en in de automatisering. Procedures m.b.t. de wijze van communicatie met de klant, automatisering, rapportages etc. zijn hierbij een continu proces.

Als Service Level Manager ben je adviseur (contractmanager) richting onze klanten. Je bent in staat prioriteiten te stellen om aan de gemaakte afspraken van de SLA te voldoen. Goede communicatieve vaardigheden zijn hierin van wezenlijk belang. Met een dosis oplossend vermogen zorg je ervoor dat alle knelpunten en risico’s worden opgelost en de klant tevreden is. Kortom jij bent verantwoordelijk voor een succesvolle serviceverlening aan onze klanten, met een klanttevredenheid van minimaal een 7,5.


Wie zijn wij?

Ons groeiende team bestaat inmiddels uit meer dan 50 Rogers. En die Rogers zetten graag een stapje extra voor onze klanten. Want als organisatie wil je actief – en het liefst proactief – zorgen dat je altijd en overal in touch bent met diverse doelgroepen. Zonder ingewikkelde toestanden kanaal-onafhankelijk met iedereen kunnen communiceren op een menselijke en interactieve manier. Dit doen we met de implementaties van onze 3 hoofdproposities: Microsoft Teams Phone, Contact Center en Teams Meeting Rooms.


Dat is wat we voor klanten doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd - zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd. En daar worden onze Rogers blij van. Successen vieren we dan ook met elkaar!



Wat bieden wij?

Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften.

Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Jij krijgt de mogelijkheid om te specialiseren en certificeren binnen jouw kennisgebied. Wij zorgen ook voor de nodige afleiding en gezelligheid met borrels, bedrijfsuitjes, een lekkere gratis lunch en ga zo maar door, alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat.

Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, een mooie leaseauto naar keuze, een laptop, een telefoon en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!


Opleiding

Afgeronde HBO opleiding

Ervaring

Minimaal 1 - 3 jaar relevante werkervaring

Taal

Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Kennis

Gecertificeerd ITIL, foundation & practioner

Wie is

Ask Roger!?

Ons groeiende team bestaat inmiddels uit meer dan 50 Rogers. En die Rogers zetten graag een stapje extra voor onze klanten. Want als organisatie wil je actief – en het liefst proactief – zorgen dat je altijd en overal in touch bent met diverse doelgroepen. Zonder ingewikkelde toestanden, kanaal-onafhankelijk met iedereen kunnen communiceren op een menselijke en interactieve manier. Dit doen we met de implementaties van onze 3 hoofdproposities: Microsoft Teams Phone, Contact Center en Teams Meeting Rooms.

 

Dat is wat we voor klanten doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd - zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd. En daar worden onze Rogers blij van. Successen vieren we dan ook met elkaar!

 

Wat bieden wij?

  • Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften. 

  • Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Jij krijgt de mogelijkheid om te specialiseren en certificeren binnen jouw kennisgebied. Wij zorgen ook voor de nodige afleiding en gezelligheid met borrels, bedrijfsuitjes, een lekkere gratis lunch en ga zo maar door, alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat. 

  • Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, een mooie leaseauto naar keuze, een laptop, een telefoon en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!

Meer informatie en solliciteren?

Dat kan hier

Lees verder over Ask Roger!

Bekijk de pagina