Wij, bij Ask Roger! in Delft zijn een innovatief bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling van technologieën voor het verbeteren van de communicatie van onze klanten, met name gericht op Teams Calling oplossingen. Wij zijn op zoek naar een Senior Support Engineer die zich bezig gaat houden met het oplossen van derde lijns incidenten, het begeleiden van collega's en het verbeteren van processen.
Wie zijn wij?
Ons groeiende team bestaat inmiddels uit meer dan 50 Rogers. En die Rogers zetten graag een stapje extra voor onze klanten. Want als organisatie wil je actief – en het liefst proactief – zorgen dat je altijd en overal in touch bent met diverse doelgroepen. Zonder ingewikkelde toestanden, kanaal onafhankelijk met iedereen kunnen communiceren op een menselijk en interactieve manier. Dit doen we met de implementaties van onze 3 hoofdproposities: Microsoft Teams Phone, Contact Center en Teams Meeting Rooms.
Dat is wat we voor klanten doen. Of het nu gaat om contact via telefoon, chat, WhatsApp, mail of Microsoft Teams, we verbinden door! We zorgen dat je processen worden geoptimaliseerd en geïntegreerd – zodanig dat je productiviteit en dus je klanttevredenheid worden verhoogd. En daar worden onze Rogers blij van. Successen vieren we dan ook met elkaar!
Als Senior Support Engineer bij Ask Roger! zal je de kans krijgen om deel uit te maken van een ambitieus en innovatief team, waar je jouw kennis en ervaring kunt inzetten om onze klanten te helpen hun communicatie via Teams Calling naar een hoger niveau te tillen.