Backoffice medewerker Support

Jij houdt van klantcontact, klanttevredenheid en klantgerichtheid. Kortom: alles wat met klanten te maken heeft. Dus krijg jij een kick van tevreden klanten? Kom ons dan helpen!

Wat ga je doen?

Als Backoffice medewerker Support ga je aan de slag met alle binnenkomende telefoon. Jij bent het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van ons bedrijf. Je registreert alle inkomende vragen van onze klanten en zet deze vragen uit bij collega’s. Eenvoudige wijzigingen voer jij zelf door in het systeem. Je hebt klant contact via verschillende communicatiekanalen. Maar ook loop je niet weg voor Contractverwerking en facturatie, want dit hoort er eenmaal ook bij. 

In deze functie ben jij Klantenservice medewerker en administratief medewerker in één. Weet jij iets niet dan probeer je het eerst zelf uit te zoeken. Lukt dit niet? Dan ben je niet bang om hulp te vragen aan één van je collega’s. Op die manier zorg je voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, want jij bent pas tevreden als de klant dat is!

Kortom: een door kwaliteit gedreven, gemotiveerd en jong team die zorgt dat onze klanten tevreden zijn en blijven!

Wie zijn wij?

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen voor onze klanten. Wij kijken verder dan de gebaande paden en bedenken nieuwe wegen, mocht dat nodig zijn. Wij willen steeds opnieuw uitvinden en blijven nieuwsgierig, zodat de klant volledige (digitale) transformatie kan ervaren op basis van de nieuwste ontwikkelingen. Daarbij staat het thema omnichannel customer engagement centraal.

En nog iets: we mogen ons strategische partner noemen van de beste clubs op het gebied van ICT: Microsoft en Cisco

Kenmerkend voor Ask Roger! is het geloof in langdurige, transparante en respectvolle samenwerkingen, zowel met de klant en interne medewerker. Jouw collega’s zijn gemotiveerd, staan altijd voor een ander klaar en bereid nét dat stapje extra te doen. Er wordt hard gewerkt wanneer het moet, maar wanneer het toelaat is er altijd tijd voor ontspanning en een goede dosis humor. Succes vieren en delen staat hoog in het vaandel! Er is weinig hiërarchie en je krijgt als snel veel verantwoordelijkheid.

Wat bieden wij?

Wij helpen je graag het beste uit jezelf te halen en bieden je alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen Ask Roger!.
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf met een informele en platte organisatie. De collega’s zijn ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. Wij geven veel vrijheid maar vragen daarvoor wel een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor terug.

Elke dag een lekkere gratis lunch, borrels, bedrijfsuitjes, Ask Roger! zorgt voor een energieke omgeving. Zo krijg je alles wat jij nodig hebt om niet alleen bij een prachtig bedrijf te werken, maar ook om jou een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat. We bieden natuurlijk ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen (op basis van 40 uur), laptop van de zaak, een uitstekende pensioenregeling en de leukste collega’s.

Jouw achtergrond

Wij Rogers hebben een onstuitbare passie voor techniek, zijn levensgenieters pur sang en gedragen ons meer dan eens een tikkeltje eigenzinnig. Niet alleen omdat het kan, het is voor ons de perfecte combinatie waar ook onze ideeën uit voortkomen. Ideeën waar wij, onze klanten en de klanten van onze klanten ultiem gelukkig van worden. Herken jij jezelf hierin? Dan zou het zomaar een match kunnen zijn!

Om succesvol te kunnen zijn als Administratief medewerker Support binnen Ask Roger! neem je het volgende met je mee:
Je bent enthousiast en servicegericht. Die servicegerichtheid zit al in je, bijvoorbeeld doordat je eerder in de Retail, als winkelmedewerker of in de horeca werkte.

Herken jij jezelf hierin? Dan zou het zomaar een match kunnen zijn! Wat nog wel van belang is voor ons:

  • je beschikt over mbo 4 werk- en denkniveau
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • over het verlenen van service hoeven wij jou niets meer uit te leggen, jij bent klantvriendelijk, gestructureerd, geduldig, oplossingsgericht en vooral jezelf
  • je bent digitaal onderlegd en pakt computersystemen snel op
  • je ervaring hebt met facturatie

 

Jouw actie

Wil je meer informatie over de functie of de sollicitatieprocedure? Contact dan Linda Looye via, email: llooye@askroger.nl of via telefoonnummer: +31 (88) 275 76 32

Na jouw sollicitatie laten we je zo spoedig mogelijk weten of we een eerste match zien, binnen 1 week kan je van ons een reactie verwachten.

Meer over Ask Roger!?

Bekijk de pagina

Direct solliciteren?

Dat kan hier