Eenvoudig en snel migreren

naar Teams Calling

FastTrack

naar Teams Calling

FastTrackWil jij op een eenvoudige en snelle manier migreren naar Teams Calling? In samenwerking met Microsoft heeft Ask Roger! het FastTrack Teams Calling model ontwikkeld. Dit unieke model verdeeld over drie fases, Envision, Onboard en Drive Value, geeft je meer zekerheid voor succesvolle inrichting en gebruik van Teams Calling, specifiek voor de Nederlandse markt. Teams Calling voegt telefoniefunctionaliteit toe aan de Microsoft Teams applicatie. We bieden de dienst aan als een Self Service model op basis van het Road to Success Framework. Hierbij is Ask Roger! de partner die kennis, expertise laagdrempelig deelt en de organisatie begeleidt met de migratie. Jouw organisatie staat aan het roer van de implementatie en zorgt voor de uitvoering van de juiste stappen, onder begeleiding van de ‘Remote Expert’ van Ask Roger!.

Nu weten we ook dat niet elk bedrijf hetzelfde is en niet iedereen genoeg heeft aan een eenvoudig programma. We hebben daarom ook een uitgebreidere optie: de Road to Succes Framework.

FastTrack Teams Calling is een dienst voor organisaties die één van de onderstaande scenario’s willen uitvoeren:

  • Migratie van Skype for Business naar Microsoft Teams Calling
  • Migratie van traditionele telefooncentrale naar Microsoft Teams Calling
  • Microsoft Teams is reeds in gebruik en een organisatie wil hier Calling aan toevoegen.

 



FastTrack is voor organisaties waarbij:

  • De organisatie op het gebied van ICT redelijk zelfredzaam is
  • De ICT afdeling voldoende kennis heeft en regie wil houden maar op het gebied van Teams Calling wel behoefte heeft aan expertise en begeleiding
  • De organisatie wil een gedegen aanpak en geen cruciale stappen missen
  • De organisatie kan gemakkelijk nieuwe technologieën adopteren
  • Er is geen behoefte aan complexe telefoniefunctionaliteiten zoals uitgebreide callflow scenario's en contact center vereisten

Envision


In de eerste fase gaan we de oplossing op een snelle en pragmatische manier vormgeven. Voordat we kunnen beginnen met bedenken van de functionele en technische oplossing hebben we eerst een aantal basis gegevens zowel functioneel en technisch nodig om te bepalen of de oplossing geïmplementeerd kan worden. Dit wordt door middel van vragenlijsten uitgevraagd.

Onboard


Na een succesvolle afsluiting van fase 1, kan worden gestart met de daadwerkelijke implementatie van Teams Calling. In de Onboard Fase gaan we de oplossing die we in de Envision fase voorbereid hebben implementeren. Hierbij zullen wij de implementatie en functionele inrichting verzorgen en zal de organisatie zelf de medewerkers trainen en begeleiden.

Drive Value


Ask Roger! heeft als doel een ultieme Customer Experience te creëren voor onze klanten. Het doel is dat Microsoft Teams optimaal functioneert en gebruikt wordt, voor nu en de toekomst. Het beheren van jouw omgeving wordt uitgevoerd op basis van goede afspraken. Afspraken over beschikbaarheid en oplostijden leggen wij vast in een Service Level Agreement (SLA). En afspraken zijn nodig, maar geen doel op zich. Tenminste niet voor ons. Wil je meer ondersteuning? Kies dan voor Continuous Improvement.

Bekijk

ook deze blogberichten

Migreren naar Microsoft Teams Calling

Bellen met Microsoft Teams?

De SocialRoger – WhatsApp module