Junior Support Engineer

Ask Roger! zoekt een Junior Support Engineer waarvan het hart sneller gaat kloppen van Microsoft Teams & O365 en die het leuk vindt om onze klanten te helpen. Spreekt dit jou aan en wil jij Support Engineer worden binnen het Microsoft Portfolio en dagelijks werken aan uitdagende en complexe functionele & technische cases? Dan ben je bij Ask Roger! aan het juist adres!

Wat ga je doen?

Als Junior Support Engineer bij Ask Roger! ga je werken in een team van functionele en technische goeroes op het gebied van Microsoft Teams & O365. Om dit zelf ook onder de knie te krijgen krijg jij alle vrijheid en mogelijkheden om de vereiste trainingen en certificeringen in dit portfolio te behalen. Je werkt samen met je ‘Buddy’, een Senior die jou begeleid en ondersteunt waar nodig. Jij zit zelf aan het stuur om door te groeien tot…. Senior, Customer Engagement Field Engineer, Consultant, etc. The sky is de limit, op basis van waar jij energie van krijgt en wat past binnen jouw ambities. Binnen jouw functie val je onder het Customer Engagement team. 

Als Junior Support Engineer ga je vooral veel leren en ben je dagelijks verantwoordelijk voor het in behandeling nemen en afhandelen van binnenkomende vragen en functionele & technische cases bij onze klanten met als doel deze op te lossen binnen de overeengekomen Service Level Agreement.

In een team van Customer Engagement Engineers werk jij aan het gezamenlijke doel om het gewenste serviceniveau dagelijks te leveren, waarmee we onze klanten tevreden houden. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je mag met de klant meedenken en zorgen dat zij slimmer kunnen werken. Dit maakt je werk en de afdeling Customer Engagement super divers!

Je rol ziet er als volgt uit:
• Kennis op doen en veel leren in de praktijk;
• Oplossen van 1ste lijns functionele & technische cases;
• Zorgt voor bijwerken van functionele & technische documentatie;
• Dagelijkse team stand-up
• Ondersteuning en begeleiding met je buddy voor zowel functionele & technische ondersteuning;
• Geeft input aan het verbeteren van interne documentatie zoals kennisitems (veel voorkomende vragen vanuit klanten) zodat jij zelf in staat bent deze vragen op te lossen of kan worden gebruikt door een (nieuwe) collega;

Intake

Zorgen voor een juiste intake van binnenkomende klantcases

Opleidingsmogelijkheden

Je krijgt de mogelijkheid om te studeren en certificeringen van zowel hard als soft skills te behalen

Klanttevredenheid

 Heldere en duidelijke communicatie naar klanten, met minimaal een 8 voor klanttevredenheid

Vergroot je kennis

Je woont (interne) kennissessies / workshops bij om je kennis te vergroten

Wie is 

Ask Roger!?

Ask Roger! creëert ultieme klantervaringen voor klanten. Wij kijken verder dan de gebaande paden en bedenken nieuwe wegen, mocht dat nodig zijn. Wij willen steeds opnieuw uitvinden en blijven nieuwsgierig, zodat de klant volledige (digitale) transformatie kan ervaren op basis van de nieuwste ontwikkelingen. Daarbij staat het thema omnichannel customer engagement centraal.

En nog iets: we mogen ons strategische partner noemen van de beste clubs op het gebied van ICT: Microsoft en Cisco

Kenmerkend voor Ask Roger! is het geloof in langdurige, transparante en respectvolle samenwerkingen, zowel met de klant en interne medewerker. Jouw collega’s zijn gemotiveerd, staan altijd voor een ander klaar en bereid nét dat stapje extra te doen. Er wordt hard gewerkt wanneer het moet, maar wanneer het toelaat is er altijd tijd voor ontspanning en een goede dosis humor. Succes vieren en delen staat hoog in het vaandel! Er is weinig hiërarchie en je krijgt als snel veel verantwoordelijkheid. 


Wat bieden wij?

  • Ask Roger! is een jong, flexibel en dynamisch bedrijf met veel doorgroeimogelijkheden. Wij bieden jou een gezellig team met eindeloze mogelijkheden die precies passen bij jouw behoeften. 

  • Het personeel is ons kostbaarste bezit en zo worden Rogers ook behandeld. De mogelijkheid om te studeren en certificeringen te behalen, wordt afgewisseld met onder andere gezelligheid met borrels, bedrijfsuitjes en een lekkere gratis lunch. Alles wat jij nodig hebt om niet alleen in een interessant bedrijf te werken, maar ook om je een geweldige baan te geven waar je elke dag met plezier naar toe gaat. 

  • Hier horen uiteraard ook een mooi salaris, 27 vakantiedagen, opleidingstraject, een laptop,  doorgroeimogelijkheden (waar ook een leaseauto bij hoort) en een goede pensioensregeling bij. Daarnaast zijn er oneindig veel opleidingsmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen en het beste uit jezelf kunt halen. Je bent natuurlijk nog lang niet uitgeleerd!

Meer over Ask Roger!?

Bekijk de pagina

Direct solliciteren?

Dat kan hier