Nieuw nummer! WhatsApp je ons?

Vanaf nu is Ask Roger! ook via WhatsApp bereikbaar op het algemene nummer; 088 2757 600. Heb je ons een keer gewhatsappt op ons oude (06) nummer? Verander dit nummer dan meteen in je telefoon, dan kan je ons weer bereiken met een appje.

Tussen 08.00 uur en 18.00 uur reageren we altijd binnen een uur en zorgen we er daarna zo snel mogelijk voor dat je vraag beantwoord of je probleem verholpen wordt. Als je een support vraag hebt en in het bezit bent van een 24-uurs contract kun je ons natuurlijk altijd telefonisch bereiken op het bij jou bekende supportnummer.

Centrale communicatie met WhatsApp in Teams

De berichten die wij ontvangen via WhatsApp, komen binnen in een team op Microsoft Teams door de integratie van ROGER365.io. Alle Rogers die vragen moeten kunnen beantwoorden zijn lid van dit Team en zien zo de berichtjes binnenkomen. Onze Rogers reageren via Teams en het berichtje komt weer bij jou als klant op je WhatsApp terecht. Onze communicatie wordt op deze manier gecentraliseerd, maar jij merkt er niets van en kan gewoon contact opnemen op de manier waarop jij dat wil. Super efficiënt dus! En niet onbelangrijk; Creating Happy Customers. Wij kunnen onze klanten goed adviseren doordat wij dit zelf ook gebruiken en zo worden zelfs klanten van klanten op de meest toegankelijke en efficiëntste manier geholpen.

Even de mega handige tools van WhatsApp met ROGER365.io op een rijtje:

  • Taggen – Op het moment dat er een berichtje binnenkomt die je niet zelf kunt beantwoorden, kun je gewoon een collega of zelfs een team taggen, om te vragen of zij de vraag kunnen oppakken
  • Assignen – Een gesprek kan worden geassigned aan iemand, zodat anderen weten dat er al iemand bezig is met deze klant
  • Topdesk integratie – Laat alle beschikbare informatie over de klant zien en geeft zelfs toegang tot eventuele openstaande tickets
  • Wallboard – Geeft een overzicht van onder andere alle openstaande gesprekken, het aantal conversaties en de gemiddelde reactietijd
  • Sentimentmeter – Geeft aan hoe tevreden de klant is (aan de hand van woorden en emoticons in het gesprek), zodat je je communicatie hierop kunt aanpassen

Er is meer…

ROGER365.io zit niet stil en komt met steeds meer handige functionaliteiten.  Zo wordt het op termijn mogelijk om nog meer Topdesk informatie te integreren en meteen een ‘meet now’-verzoek te sturen naar de apper om een conversatie te starten via Teams. Met PowerAutomate kun je het helemaal zo gek niet bedenken. Daarmee kun je bijvoorbeeld een lamp aan laten gaan op het moment dat er een appje binnenkomt!

Als je een berichtje stuurt via WhatsApp verwacht je sneller antwoord dan wanneer je een mailtje stuurt. Ook je klanten zelf laten bepalen hoe ze contact met je opnemen zonder dat dit voor jouw organisatie onoverzichtelijk wordt? We vertellen je graag alles over de mogelijkheden van ROGER365.io.