Context Marketing

De juiste boodschap voor de juiste mensen op het juiste moment. Het doel? Het leveren van relevantie, waardoor de klantdialoog succesvol wordt. 

Context markting

op z'n Rogers

Online marketing betekent tegenwoordig niet alleen meer de keuze voor het juiste Web content management systeem, marketing automation platform of een andere verticale oplossing.  Als moderne marketeer heb je behoefte aan integratie en automatisering van deze technologieën om datagedreven marketingstrategieën over diverse kanalen aan te sturen. Hiermee betreed je het domein van context marketing. 

De juiste boodschap voor de juiste mensen op het juiste moment dus. Context marketing is daarom alleen mogelijk met een goed inzicht in de (potentiële) klant en waar die zich in de customer journey bevindt.  

Door heel persoonlijk te zijn halen wij waarde uit ieder touchpoint in de klantreis. Zo ben je als marketeer altijd op een optimale manier met je klant in gesprek. Wat brengt deze inzet van slimme technologie jou?

Nieuwe klantinzichten

Voorheen zeer moeilijk en tijdrovend om te ontdekken. Nu zie je nieuwe doelgroepsegmenten gebaseerd op de content die bezoekers consumeren.

Testen optimaliseren

Geautomatiseerd testen en optimaliseren. Je test en scoort je content, zodat je deze steeds relevanter en persoonlijker kan maken.

Personalisatie

Meetbare personalisatie, gebaseerd op het huidige en historische gedrag van de klant, bijvoorbeeld in de vorm van productaanbevelingen.