Klantverhaal

Viba

‘Realtime klantinformatie tijdens het bellen, waardoor we efficiënter werken’

VIBA is een adviserende verkooporganisatie die technische kennis en hoogwaardige oplossingen en producten biedt voor applicatie in de diverse sectoren van de maakindustrie in de Benelux, met specialisme op het gebied van bevestigingstechniek.

De uitdaging

Milan Corba, IT Manager: ‘We werken bij VIBA  allemaal in TOPdesk. Ook sales doet dat. Verkopers hadden behoeften aan meer informatie. Zij wilden graag klantherkenning en meer zaken aan elkaar koppelen, als zij met klanten in gesprek zijn.  Historische informatie, realtime op hun scherm zien tijdens het bellen. Dat is het ideale. Eerder spraken we met Ask Roger! en zij vertelde over het product Toastar. Dat vonden we heel interessant, omdat we al met TOPdesk werkten.’

De oplossing

‘Voor ons werd het dus Toastar de CRM-koppeling met Topdesk. We zien nu direct informatie van de klant. We winnen nu heel veel tijd, omdat we niet meer hoeven te zoeken in allerlei systemen. Het staat gewoon klaar als de klant belt. We hebben sowieso al een grote uitdaging bij VIBA om alle informatie te vinden, het staat best verspreid in allerlei systemen. Toastar helpt hier heel goed bij. We zijn heel blij met deze oplossing.’

 

Hoe Roger

is dat?

Milan Corba: 'De samenwerking met Ask Roger! heb ik als heel makkelijk ervaren! De Rogers communiceerden helder en duidelijk. Ook de implementatie verliep heel soepel, binnen een ochtendje waren ze klaar. We hadden een speciale wens, met betrekking tot het segmenteren van onze klanten. Dat werd snel opgepakt en was geen probleem. Al met al een goede samenwerking!'

Bekijk

ook onze andere cases