Klantverhaal

Blue Phoenix Group

‘Teams is een verademing in onze organisatie, waarin we zoveel samenwerken met verschillenden landen en partijen’

Sinds 2008 bouwt de Blue Phoenix Group in de EU, UK en USA aan een duurzamere toekomst. Hoe? Door de overtuiging dat afval niet bestaat en as, afkomstig van energiecentrales die afval verwerken, een nieuw leven te geven. In as zien zij materialen om bijvoorbeeld gebouwen, snelwegen en trottoirs aan te leggen. Met state-of-the-art technologie zijn zij in staat om elke keer weer waarde te vinden, in wat nutteloos lijkt.

De uitdaging

Clint van der Bijl, System administrator: ‘Skype for Business was de oplossing die we hadden. Voor de situatie toen, een prima oplossing om te bellen. Onze organisatie veranderde dusdanig, dat deze oplossing niet optimaal meer werkte voor onze organisatie nu. We werken nauw samen met exploitanten van fabrieken, overheid, ingenieurs en wetenschappers om samen bij te dragen aan een duurzame wereld. Dat betekent dus veel samenwerken en communicatie, ook tussen de verschillende landen waarin de Blue Phoenix Group opereert.’

De oplossing

Alle communicatie in één oplossing

Sandro Sijpenhof, System administrator: ‘Met Ask Roger! zijn we opnieuw om de tafel gaan zitten en woonden we een event over Teams bij. Dat was dé oplossing. Microsoft Teams is voor ons echt een verademing. Door de Direct Route oplossing van Ask Roger!, chatten en werken we niet alleen beter samen, maar bellen we ook heel gemakkelijk. Ook overleggen op afstand gaat soepel met de video conferencing oplossingen speciaal voor Teams. Alle communicatie in één oplossing!’

Continue in beweging 

Clint: ‘Dat het fijn samenwerkt, hebben we ook ervaren tijdens het traject met Ask Roger!. Zij nodigden ons uit om samen te werken in Microsoft Teams, onze vragen pakten zij snel op en we schakelden snel met elkaar.’ Sandro: ‘Natuurlijk moesten onze collega’s aan de nieuwe applicaties wennen, logisch! Maar door de trainingen zijn we goed voorbereid. Ook qua beheer voor ons is het een fijne, flexibele oplossing nu we binnenkort verhuizen naar een ander pand.’ Clint: ‘We merken dat Microsoft Teams snel ontwikkelt. Er komen best snel nieuwe mogelijkheden bij. Voor ons en Ask Roger! de kunst om de samenwerking optimaal te houden, zodat we altijd bij blijven en het beste uit de oplossing halen.’

 

Hoe Roger

is dat?

Kijken hoe we de organisatie in haar kracht zetten, is iets waar we als Rogers continue naar kijken. Door onze gestructureerde Road to Success aanpak zorgen we voor een goed implementatietraject, specifiek voor wat de organisatie nodig heeft. Bij de Blue Phoenix Group gebruikten ze al Skype for Business, hierdoor konden we vrij eenvoudig de inrichting bepalen én Teams in een versneld proces implementeren.

Bekijk

ook onze andere cases