Viba
‘Realtime klantinformatie tijdens het bellen, waardoor we efficiënter werken’
IRC
‘Samenwerken en bellen met Microsoft Teams over de hele wereld ’
Rainforest Alliance/UTZ
Klanten 24/7 kunnen helpen bij het vinden van antwoorden op hun vragen, door geautomatiseerde diensten.
Groenendijk Bedrijfskleding
‘Wij hebben altijd direct contact met de medewerker over de bedrijfskleding. Daarom moet onze service specifiek en persoonlijk zijn'
Amnesty International
Skype for Business herontdekken en écht goed gebruiken
Van den Bosch Transporten
Logistieke acties bepalen op basis van data
Overamstel Uitgevers
Alternatief traditionele telefoniecentrale
Museum Volkenkunde #2
Inzicht in gebruik wifi access points museum
Haag Wonen
Een overstap van vaste naar softphones was het uitgangspunt
Amadeus Lyceum
Makkelijk communiceren met Skype for Business
Corendon
Vakanties boeken met persoonlijk advies van online reisadviseur
Nova College
Afwezigheids- en ziekmeldingen slimmer registreren
Het Oosterlicht
Nieuwe manier van communiceren voor docenten, ouders en leerlingen
VitalHealth Software
Skype for Business aangevuld met slimme functionaliteit Enterprise Voice
Museum Volkenkunde
Overzichtelijk communicatieplatform voor meerdere vestigingen
Automotions
Alle bouwstenen voor een ultiem klantcontactcenter
Laspartners Multiweld
Geen concessies op functionaliteit en beheersbaarheid
Zorgpartners
Optimale bereikbaarheid van medewerkers
JAN Accountants
CRM integratie voor beter klantcontact