Inspiratie

Geïnspireerd

door onze klanten!

Trots zijn wij op onze klanten, samenwerkingen en partners. De wereld waarin wij en onze klanten werken is continu in beweging. Wij spelen daar daadkrachtig op in: door altijd up-to-date te zijn, links te kiezen waar iedereen rechtsaf gaat en met verrassende concepten te komen.

Wij delen graag onze kennis en ervaring met de wereld. Hieronder vind je alle Roger proof blogs, evenementen en whitepapers.
Blog

Wat is digitale transformatie?


Hoewel de naam het tegendeel doet vermoeden, gaat digitale transformatie niet over technologie. Het gaat er juist om dat je een organisatie wordt waarbij de klant centraal staat en digitaal de norm is. Hierbij spelen vie...


Blog

Inzicht in een klantreis


In mijn blog over Customer Experience Strategie gaf ik aan dat het in kaart brengen van de klantreis (customer journey) organisaties helpt om de klantervaring (...


Blog

Maak rapportages inzichtelijk


Een goede rapportage geeft inzicht in nieuwe kansen en uitdagingen voor uw bedrijf. Daarom verzamelen bedrijven enorm veel data. Business Intelligence (BI) is h...


Blog

Beter contact woningcorporatie


Een woningcorporatie, een klant van ons, verhuurt woonruimte aan onder andere ouderen. Voor deze groep is het een uitdaging om met digitale middelen te werken. ...


Blog

Vast-mobiel bellen bij Eleos GGZ


Worden gesprekken van uw werktelefoon wel eens doorgeschakeld naar uw mobiel? En vindt u het vervelend dat niet de beller, maar uw werknummer in beeld verschijnt? Dan is een vast-mobielintegratie misschien wel iets voor ...


Blog

Ask Roger! verhuist


Alweer verhuizen? Ja, u leest het goed. Ask Roger! groeit en dat is mooi. Maar een groter team betekent ook dat we meer ruimte nodig hebben. Daarom verhuizen we...


Blog

Veilig netwerkverkeer


Is mijn netwerk goed beveiligd? Dat is een vraag die u regelmatig aan uzelf moet stellen. Online beveiliging is namelijk erg belangrijk om onder meer schade aan...


Blog

Zo lost u storingen snel op


Heeft u wel eens een storing bij een klant te laat ontdekt? Het is belangrijk die zo snel mogelijk op te lossen om een onderbreking van werkzaamheden te voorkom...


Blog

Customer Experience Strategie


Tegenwoordig is alleen maar klantgericht zijn onvoldoende. De klant wil centraal staan en een positief gevoel overhouden aan de contactmomenten met uw organisatie. Dit lijkt misschien vanzelfsprekend, maar hoe regelt u...


Blog

Leen een Surface Hub!


Wilt u beter online samenwerken met collega’s, maar weet u niet hoe? Geen paniek, wij hebben twee interessante laagdrempelige diensten voor u: Surface Hub Ado...


Blog

Stroomlijn je gesprekken in iOS


Apple stelde na de introductie van iOS 10 een nieuwe API-kit voor ontwikkelaars beschikbaar. Voor ons is de Callkit interessant. Met deze tool kunnen we namelij...


Blog

Waarom ik stop met mailen


Gooi het roer om en stop met mailen! Een paar jaar geleden werd ik geleefd door e-mail. Ik woonde in mijn inbox. E-mail bepaalde hoe ik mijn dag begon, waar ik ...


Blog

Op afstand vergaderen


Cisco heeft vandaag het Spark Board gelanceerd. Dit product is gericht op bedrijven die beter willen samenwerken in teams. Wij hebben recentelijk een vlog gepost waarin u een indruk krijgt hoe het Board werkt in de prakt...