Inspiratie

Geïnspireerd

door onze klanten!

Trots zijn wij op onze klanten, samenwerkingen en partners. De wereld waarin wij en onze klanten werken is continu in beweging. Wij spelen daar daadkrachtig op in: door altijd up-to-date te zijn, links te kiezen waar iedereen rechtsaf gaat en met verrassende concepten te komen.

Wij delen graag onze kennis en ervaring met de wereld. Hieronder vind je alle Roger proof blogs, evenementen en whitepapers.
Blog

Altijd alle klantgegevens bij de hand


Stel, u wordt gebeld, maar u heeft geen idee wie het is. Eigenlijk heeft u geen tijd om het gesprek aan te nemen, maar u doet het toch uit nieuwsgierigheid. Al snel blijkt het een onbenullig belletje. Weer tijd verspild ...


Blog

Beter klantcontact door rapportages


Als u een optimale klantreis wilt bieden, is het klantcontact met uw organisatie een van de belangrijkste onderdelen. Maar hoe krijgt u beter inzicht in de pre...


Blog

Bedreigingen bij digitalisering


Digitalisering biedt bedrijven een enorm aantal kansen, maar brengt tegelijkertijd gevaren met zich mee. Welke digitale bedreigingen bevinden zich onder de rada...


Blog

Productief, ook in de auto


In onze huidige, ‘altijd bereikbaar’ cultuur wilt u gedurende werktijd overal productief kunnen werken, liefst ook in de auto. Telefonisch aan een vergaderi...


Blog

Service excellence


In een wereld waar het concurreren op basis van prijs of product steeds lastiger wordt, richten organisaties zich steeds meer op het bieden van een goede dienstverlening om zich blijvend te onderscheiden. “Het verschil...


Blog

VLOG: Spark Board impressie


Wilt u ook beter vergaderen? Cisco introduceerde dit jaar het Spark Board: een interactief whiteboard met een 55”- of 70”-scherm, wat een uitermate geschikt...


Blog

Sponsoring Team Wittebrug


HomeRide is een jaarlijks wielerevenement dat is opgezet om geld in te zamelen voor Ronald McDonald Huizen. Aan de afgelopen editie deed een team van Wittebrug ...


Blog

9 Tips voor WhatsApp klantcontact


In een vorig blog vertelden we over klantcontact via WhatsApp. Deze communicatietool wordt heel veel gebruikt door bedrijven. Maar hoe zet je WhatsApp slim in? ...


Blog

Terugblik Seminar Better Together


Tijdens het seminar 'Better Together' boden we een aantal handreikingen voor een succesvolle implementatie van een omnichannelstrategie. Ook gingen we in op de roadmap van Microsoft met betrekking tot Skype for Business ...


Blog

Opening Villa Vrijenban


15 juni jl. was het eindelijk zover: we mochten onze klanten, relaties en partners verwelkomen tijdens de opening van ons nieuwe bedrijfspand, Villa Vrijenban. ...


Blog

Even voorstellen


Onze business groeit en daarmee ook het aantal medewerkers. Graag stellen wij twee nieuwe collega's aan u voor.         John de Hoop Vo...


Blog

Webinar: Perfecte klantbeleving


In samenwerking met QS solutions organiseren we het webinar “Optimale service door een CRM-telefonie integratie”. Tijdens dit webinar bekijken we hoe uw or...


Blog

Gastblog: Een tool is niet genoeg


Onlangs had John Latour van OGD een gesprek met een ICT-manager die incidentmanagement wilde implementeren binnen de gemeente waar hij werkt. De gemeente ging fuseren en wilde graag de ICT-bedrijfsvoering bij de fusiegem...