Inspiratie

Geïnspireerd

door onze klanten!

Trots zijn wij op onze klanten, samenwerkingen en partners. De wereld waarin wij en onze klanten werken is continu in beweging. Wij spelen daar daadkrachtig op in: door altijd up-to-date te zijn, links te kiezen waar iedereen rechtsaf gaat en met verrassende concepten te komen.

Wij delen graag onze kennis en ervaring met de wereld. Hieronder vind je alle Roger proof blogs, evenementen en whitepapers.
Blog

Waarom jij moet kiezen voor Sitecore als customer experience platform?!


Ben je op zoek naar een nieuw content management oplossing voor het beheer van jouw online platform? En ben je niet van plan de klantervaring van jouw bezoekers of bestaande klanten te optimaliseren of inzicht te krijgen...


Blog

Hoe de power van machine learning en Sitecore de customer experience kan verbeteren.


Heb je je wel eens afgevraagd wat machine learning voor jouw organisatie kan betekenen en hoe het inzetten van machine learning jou kan helpen om de klantreis t...


Blog

Wat heb je aan online klantbeleving als je niets doet aan customer care?


Customer Experience; het is best een veel besproken term vandaag de dag. Maar wat is het nu precies en voldoet het huidige beeld wel voor klanten? Theo de Wolf ...


Klantcase

Viba


De uitdaging Milan Corba, IT Manager: ‘We werken bij VIBA  allemaal in TOPdesk. Ook sales doet dat. Verkopers hadden behoeften aan meer informatie. Zij wild...


Event

Hello Teams!


Teams groeit hard en breidt zich snel uit. Betekent dit dat jouw organisatie nu de overstap moet maken van Skype for Business naar Teams? Dat hangt af van je huidige situatie. Op dit event vertellen we alles over de vera...


Nieuws

Nice to meet: Glenn van Greuningen


Mogen we jullie even voorstellen….onze nieuwste collega Glenn van Greuningen. Per 1 oktober is Glenn gestart bij Ask Roger! Digital Business Solutions als Sit...


Nieuws

Ask Roger! start nieuwe activiteit


Per 1 september start Ask Roger! een nieuwe activiteit, welke zich volledig gaat richten op customer experience solutions. Theo de Wolf en Patrick van Eechoud k...


Klantcase

IRC


De uitdaging Michel, Facilities Coördinator: "Twee jaar geleden namen we als IRC het besluit om met zo min mogelijk ICT platformen te werken. We werkten met t...


Blog

Zo verhoog je de productiviteit van jouw KCC


Wil je als manager van een KCC productiviteit en efficiëntie van jouw werknemers naar een hoger niveau tillen? Natuurlijk! Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klantcontactmedewerkers klanten zo goed mogelijk en zo snel mog...


Blog

Ask Roger! start nieuwe activiteit


Per 1 september start Ask Roger! een nieuwe activiteit, welke zich volledig gaat richten op customer experience solutions. Theo de Wolf en Patrick van Eechoud k...


Blog

De trends in customer experience


Customer experience is niet nieuw, maar het was nog nooit zo relevant. De customer experience heeft prioriteit binnen alle takken van de bedrijfswereld. Een goe...


Klantcase

Rainforest Alliance/UTZ


De uitdaging Inge Droog, Online Marketing Manager: ‘UTZ maakt een enorm groei mee, per week komen er wel 110 nieuwe klanten bij. 80% van de vragen die klant...


Blog

Skype for Business online stopt


Skype for Business Online is vanaf 31 juli 2019 nog precies 2 jaar toegankelijk. Daarna wordt Microsoft Teams hét standaard communicatieplatform. Teams dé opvolger Microsoft Teams integreert chat, video, audio-ges...