Inspiratie

Geïnspireerd
door onze klanten!


Wij delen graag onze kennis en ervaring met de wereld. Hieronder vind je alle Roger proof blogs, evenementen en whitepapers.


Zakelijk WhatsApp beschikbaar!
Steeds meer bedrijven hebben interesse in WhatsApp als extra klantcontactkanaal. Dat komt doordat het voor klanten een heel laagdrempelige manier is om contact op te nemen. WhatsApp lanceerde recent een zakelijke variant...

Chatbots voor klantenservice
Klanten oriënteren zich steeds vaker ’s avonds op de bank en willen dan liefst direct antwoord op hun vragen. Met slimme software als chatbots kunt u chatges...

6 tips voor de juiste ICT-investering
Als manager of bestuurder realiseert u zich dat door een slimme ICT-investering uw bedrijf een concurrentievoordeel kan behalen. Wij geven u zes tips voor het k...

In memoriam: Patrick Sprong
Tot onze ontsteltenis ontvingen wij afgelopen vrijdagavond het uiterst droevige bericht dat plotseling en veel te vroeg onze collega Patrick Sprong, op 45-jarig...

Rapportages voor uw klantcontact
Binnen de auto-industrie vinden razend interessante ontwikkelingen plaats. Auto's worden steeds meer hightech door simkaarten, slimme sensoren en zelfbesturing. Maar hoe staat het met de ontwikkeling van uw klantcontact ...

Niet gewonnen, wel trots
Enige tijd geleden kondigden we onze nominatie voor de Telecom Inspirience Awards aan. Nadat we vorig jaar maar liefst twee awards mee naar huis mochten meeneme...

Teams en Skype for Business
Tijdens het Microsoft Ignite 2017, een van de grootste congressen voor IT-specialisten, heeft Microsoft bekend gemaakt dat ze Skype for Business functionaliteit...

Nominatie Telecom Awards 2017
Wederom is Ask Roger genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards! Met onze klantcase Automotions zijn we genomineerd in de categorie Best UC Proje...

10 stappen naar Service Excellence
In mijn vorige blog schreef ik dat excellente klantgerichtheid dé onderscheidende succesfactor is geworden. Maar welke stappen moet een organisatie nu nemen om blijvend een excellente service te bieden, waarbij het draa...

Terugblik Social Messaging Event
Vrijdag 22 september vond in de Jaarbeurs te Utrecht het Social Messaging Event plaats. Het was een dag vol met interessante sprekers over social messaging. On...

Skype for Business in het onderwijs
Volgens de Onderwijsraad loopt het onderwijs hopeloos achter op technologische ontwikkelingen. Het wordt hoog tijd dat hier verandering in komt. Het is van groo...

Maak data inzichtelijk met Power BI
Zoals wel meer bedrijven, ervaren wij tijdens drukke momenten uitdagingen bij het inplannen van onze engineers. Door een piek in ondertekende offertes kan het g...

Techblog: Skype for Business & VDI
In een eerder blog schreven we over onze ervaringen met Skype for Business in een VDI-omgeving. In de tussentijd zijn er een aantal updates doorgevoerd die de situatie veranderen. Hierbij onze praktijkervaring: wat wer...