Inspiratie

Klantcase

Rainforest Alliance/UTZ


De uitdaging Inge Droog, Online Marketing Manager: ‘UTZ maakt een enorm groei mee, per week komen er wel 110 nieuwe klanten bij. 80% van de vragen die klantcontactmedewerkers krijgen, zijn hetzelfde. Dat kan veel ef...


Klantcase

Groenendijk Bedrijfskleding


De uitdaging Ruben Schmetz, Manager IT: ‘Op onze vorige locatie werkten we nog met vaste telefoons. Al onze klantgesprekken werden op deze manier afgehandeld...


Klantcase

Amnesty International


De uitdaging Voor het contact met Ask Roger! werkte Amnesty International ook al met de tool Skype for Business. Michael Salemink, manager Ondersteuning/Direct...


Klantcase

Van den Bosch Transporten


De uitdaging Robert Sleegers, ICT-medewerker: ‘Destijds zijn we in een hele korte tijd verhuisd naar een nieuw pand en kozen we voor een nieuw communicatiesy...


Klantcase

Overamstel Uitgevers


De uitdaging Tibor Kuijs, IT director: ‘Toen onze telefoniecentrale niet meer werd ondersteund stonden wij voor een uitdaging. De oude apparatuur moest worden vervangen en we moesten op zoek naar een duurzaam alternat...


Klantcase

Museum Volkenkunde #2


De uitdaging Sinds april 2014 is Museum Volkenkunde gefuseerd met het Afrika Museum (Berg en Dal) en het Tropenmuseum (Amsterdam). Samen vormen zij de Stichtin...


Klantcase

Haag Wonen


De uitdaging Jasper Wevers Manager Informatisering & Automatisering: ‘Haag Wonen had een flink aantal uitdagingen. Binnen een paar maanden zouden twee ve...


Klantcase

Amadeus Lyceum


De uitdaging Technologie in de klas, alle leerlingen een laptop en duurzame communicatiesystemen. Dat zijn volgens het Amadeus Lyceum belangrijke voorwaarden o...


Klantcase

Corendon


De uitdaging In het geval van Corendon was het telefoniesysteem flink verouderd. De bestaande oplossing voldeed niet meer aan de verandering in wensen. Martin de Boer, directeur marketing: ‘We hebben bewust de stap ge...


Klantcase

Nova College


De uitdaging Het Nova Informatiepunt is een belangrijk onderdeel binnen de school. Hier komen alle binnenkomende oproepen met betrekking tot afwezigheids- en z...


Klantcase

Het Oosterlicht


De uitdaging Nieuwe manier van communiceren voor docenten, ouders en leerlingen Het onderwijs is een continu veranderende branche vraagt om nieuwe manieren ...


Klantcase

Museum Volkenkunde


De uitdaging Tim van Rijn, projectmanager ICT: ‘Na intensief gebruik van vijf jaar waren de wifi-zenders in onze zalen toe aan vervanging. Daarnaast werd het...


Klantcase

BPD


De uitdaging Klanten verwachten vandaag de dag 24/7 dienstverlening en beschikbaarheid van BPD. Bovendien wil het bedrijf als moderne werkgever flexibiliteit bieden aan medewerkers. Tijd- en plaatsonafhankelijk werken i...