Inspiratie

Geïnspireerd

door onze klanten!

Trots zijn wij op onze klanten, samenwerkingen en partners. De wereld waarin wij en onze klanten werken is continu in beweging. Wij spelen daar daadkrachtig op in: door altijd up-to-date te zijn, links te kiezen waar iedereen rechtsaf gaat en met verrassende concepten te komen.

Wij delen graag onze kennis en ervaring met de wereld. Hieronder vind je alle Roger proof blogs, evenementen en whitepapers.
Klantcase

Laspartners Multiweld


De uitdaging Dat er behoefte was aan minder traditionele communicatie merkte Laspartners Multiweld al eerder. Webchat en WhatsApp werden beide al gebruikt als communicatiemiddel. De webchat was fijn in gebruik, maar voo...


Klantcase

Welzijn Scheveningen


De uitdaging Sinds het begin van de Coronascrisis merkte het team Sociaal Werk van Welzijn Scheveningen dat ze door de sluiting van locaties en open inloop, mi...


Klantcase

Lansingerland


Uitdaging Na zo’n 12 jaar gebruik te hebben gemaakt van een Mitel telefooncentrale met bijbehorende toestellen en een chat- en presence app, met tussentijdse...


Klantcase

Greenwheels


De uitdaging Al een aantal jaar maakte Greenwheels gebruik van een systeem waar eigenlijk weinig sympathie voor was. De verbindingen waren slecht, werknemers w...


Klantcase

1uur.nu


De uitdaging Bas van Leur, directeur van 1uur.nu: ‘’1uur.nu is al jaren partner van Ask Roger! en ondersteunt met name in het adoptieproces. Afgelopen jaar hebben wij ervoor gekozen ook klant te worden bij Ask Roger...


Klantcase

Blue Phoenix Group


De uitdaging Clint van der Bijl, System administrator: ‘Skype for Business was de oplossing die we hadden. Voor de situatie toen, een prima oplossing om te b...


Klantcase

Viba


De uitdaging Milan Corba, IT Manager: ‘We werken bij VIBA  allemaal in TOPdesk. Ook sales doet dat. Verkopers hadden behoeften aan meer informatie. Zij wild...


Klantcase

IRC


De uitdaging Michel, Facilities Coördinator: "Twee jaar geleden namen we als IRC het besluit om met zo min mogelijk ICT platformen te werken. We werkten met t...


Klantcase

Rainforest Alliance/UTZ


De uitdaging Inge Droog, Online Marketing Manager: ‘UTZ maakt een enorm groei mee, per week komen er wel 110 nieuwe klanten bij. 80% van de vragen die klantcontactmedewerkers krijgen, zijn hetzelfde. Dat kan veel ef...


Klantcase

Groenendijk Bedrijfskleding


De uitdaging Ruben Schmetz, Manager IT: ‘Op onze vorige locatie werkten we nog met vaste telefoons. Al onze klantgesprekken werden op deze manier afgehandeld...


Klantcase

Amnesty International


De uitdaging Voor het contact met Ask Roger! werkte Amnesty International ook al met de tool Skype for Business. Michael Salemink, manager Ondersteuning/Direct...


Klantcase

Van den Bosch Transporten


De uitdaging Robert Sleegers, ICT-medewerker: ‘Destijds zijn we in een hele korte tijd verhuisd naar een nieuw pand en kozen we voor een nieuw communicatiesy...


Klantcase

Overamstel Uitgevers


De uitdaging Tibor Kuijs, IT director: ‘Toen onze telefoniecentrale niet meer werd ondersteund stonden wij voor een uitdaging. De oude apparatuur moest worden vervangen en we moesten op zoek naar een duurzaam alternat...