Inspiratie

Klantcase

Viba


De uitdaging Milan Corba, IT Manager: ‘We werken bij VIBA  allemaal in TOPdesk. Ook sales doet dat. Verkopers hadden behoeften aan meer informatie. Zij wilden graag klantherkenning en meer zaken aan elkaar koppelen, ...


Klantcase

IRC


De uitdaging Michel, Facilities Coördinator: "Twee jaar geleden namen we als IRC het besluit om met zo min mogelijk ICT platformen te werken. We werkten met t...


Klantcase

Rainforest Alliance/UTZ


De uitdaging Inge Droog, Online Marketing Manager: ‘UTZ maakt een enorm groei mee, per week komen er wel 110 nieuwe klanten bij. 80% van de vragen die klant...


Klantcase

Groenendijk Bedrijfskleding


De uitdaging Ruben Schmetz, Manager IT: ‘Op onze vorige locatie werkten we nog met vaste telefoons. Al onze klantgesprekken werden op deze manier afgehandeld...


Klantcase

Amnesty International


De uitdaging Voor het contact met Ask Roger! werkte Amnesty International ook al met de tool Skype for Business. Michael Salemink, manager Ondersteuning/Director Resources: ’De implementatie is destijds verzorgd door ...


Klantcase

Van den Bosch Transporten


De uitdaging Robert Sleegers, ICT-medewerker: ‘Destijds zijn we in een hele korte tijd verhuisd naar een nieuw pand en kozen we voor een nieuw communicatiesy...


Klantcase

Overamstel Uitgevers


De uitdaging Tibor Kuijs, IT director: ‘Toen onze telefoniecentrale niet meer werd ondersteund stonden wij voor een uitdaging. De oude apparatuur moest worde...


Klantcase

Museum Volkenkunde #2


De uitdaging Tim van Rijn, projectmanager ICT: ‘Na intensief gebruik van vijf jaar waren de wifi-zenders in onze zalen toe aan vervanging. Daarnaast werd het...


Klantcase

Haag Wonen


De uitdaging Jasper Wevers Manager Informatisering & Automatisering: ‘Haag Wonen had een flink aantal uitdagingen. Binnen een paar maanden zouden twee vestigingen naar één nieuw pand worden verhuisd. En dat niet...


Klantcase

Amadeus Lyceum


De uitdaging Technologie in de klas, alle leerlingen een laptop en duurzame communicatiesystemen. Dat zijn volgens het Amadeus Lyceum belangrijke voorwaarden o...


Klantcase

Corendon


De uitdaging In het geval van Corendon was het telefoniesysteem flink verouderd. De bestaande oplossing voldeed niet meer aan de verandering in wensen. Martin ...


Klantcase

Nova College


De uitdaging Het Nova Informatiepunt is een belangrijk onderdeel binnen de school. Hier komen alle binnenkomende oproepen met betrekking tot afwezigheids- en z...


Klantcase

Het Oosterlicht


De uitdaging Het onderwijs is een continu veranderende branche vraagt om nieuwe manieren van lesgeven en verdere digitalisering. Hoe kun je die nieuwe technologieën integreren en hoe kun je je als school onderscheiden ...