Inspiratie

Blog

Zo lost u storingen snel op


Heeft u wel eens een storing bij een klant te laat ontdekt? Het is belangrijk die zo snel mogelijk op te lossen om een onderbreking van werkzaamheden te voorkomen. Wij begrijpen dat dit niet altijd even gemakkelijk is. D...


Blog

Customer Experience Strategie


Tegenwoordig is alleen maar klantgericht zijn onvoldoende. De klant wil centraal staan en een positief gevoel overhouden aan de contactmomenten met uw organis...


Blog

Leen een Surface Hub!


Wilt u beter online samenwerken met collega’s, maar weet u niet hoe? Geen paniek, wij hebben twee interessante laagdrempelige diensten voor u: Surface Hub Ado...


Blog

Stroomlijn je gesprekken in iOS


Apple stelde na de introductie van iOS 10 een nieuwe API-kit voor ontwikkelaars beschikbaar. Voor ons is de Callkit interessant. Met deze tool kunnen we namelij...


Blog

Waarom ik stop met mailen


Gooi het roer om en stop met mailen! Een paar jaar geleden werd ik geleefd door e-mail. Ik woonde in mijn inbox. E-mail bepaalde hoe ik mijn dag begon, waar ik die dag aan werkte, wat mijn prioriteiten waren en hoe ik me...


Blog

Op afstand vergaderen


Cisco heeft vandaag het Spark Board gelanceerd. Dit product is gericht op bedrijven die beter willen samenwerken in teams. Wij hebben recentelijk een vlog gepos...


Blog

Tool voor online samenwerken


Voor een bedrijf is een goede samenwerking tussen medewerkers essentieel. Maar tegenwoordig sturen we al snel tientallen mails per dag naar elkaar. Het overzich...


Blog

Gegevens makkelijk visualiseren


Kent u dat probleem? U heeft belangrijke gegevens, maar weet eigenlijk niet precies wat u ermee moet en hoe u ze begrijpelijk kunt maken. Gelukkig hebben wij da...


Blog

De klant wil beleving


Ondanks het slechte economische klimaat waren er ook succesvolle bedrijven bij wie omzet en winst wel groeiden. Hoe kregen ze het wel voor elkaar om nieuwe klanten te krijgen en te behouden? En hoe kan het, nu het weer w...


Blog

Ervaring uitrol Skype4B in VDI


In veel bedrijfsomgevingen is een Virtual Desktop Infrastructure (VDI) omgeving essentieel. Maar de uitrol van Skype for Business in VDI-omgevingen gaat niet al...


Blog

Microsoft Featured Partner


Ask Roger! is een trotse Microsoft Technology Record Featured partner. Onlangs verscheen ons bedrijfsprofiel in de wintereditie van The Record, een magazine van...


Blog

Altijd en overal bereikbaar


Sinds het Oosterlicht College een nieuw communicatieplatform heeft, is zowel de interne als externe bereikbaarheid met sprongen omhoog gegaan. Skypen is voor on...


Blog

Stroomlijn uw KCC


Een bedrijf dat klantvriendelijk is, scoort punten. Maar soms gaat het goed mis. Denk bijvoorbeeld aan de situatie dat een klant een Klant Contact Center (KCC) meerdere keren belt en elke keer iemand anders aan de lijn k...