Inspiratie

Blog

6 tips voor de juiste ICT-investering


Als manager of bestuurder realiseert u zich dat door een slimme ICT-investering uw bedrijf een concurrentievoordeel kan behalen. Wij geven u zes tips voor het kiezen van de juiste ICT oplossing.       ...


Blog

In memoriam: Patrick Sprong


Tot onze ontsteltenis ontvingen wij afgelopen vrijdagavond het uiterst droevige bericht dat plotseling en veel te vroeg onze collega Patrick Sprong, op 45-jarig...


Blog

Rapportages voor uw klantcontact


Binnen de auto-industrie vinden razend interessante ontwikkelingen plaats. Auto's worden steeds meer hightech door simkaarten, slimme sensoren en zelfbesturing....


Blog

Niet gewonnen, wel trots


Enige tijd geleden kondigden we onze nominatie voor de Telecom Inspirience Awards aan. Nadat we vorig jaar maar liefst twee awards mee naar huis mochten meeneme...


Blog

Teams en Skype for Business


Tijdens het Microsoft Ignite 2017, een van de grootste congressen voor IT-specialisten, heeft Microsoft bekend gemaakt dat ze Skype for Business functionaliteit gaat integreren in Teams. We krijgen veel vragen van klante...


Blog

Nominatie Telecom Awards 2017


  Wederom is Ask Roger genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards! Met onze klantcase Automotions zijn we genomineerd in de categorie Best UC Proje...


Blog

10 stappen naar Service Excellence


In mijn vorige blog schreef ik dat excellente klantgerichtheid dé onderscheidende succesfactor is geworden. Maar welke stappen moet een organisatie nu nemen om...


Blog

Terugblik Social Messaging Event


Vrijdag 22 september vond in de Jaarbeurs te Utrecht het Social Messaging Event plaats. Het was een dag vol met interessante sprekers over social messaging. On...


Blog

Skype for Business in het onderwijs


Volgens de Onderwijsraad loopt het onderwijs hopeloos achter op technologische ontwikkelingen. Het wordt hoog tijd dat hier verandering in komt. Het is van groot belang dat het onderwijs aansluiting vindt bij de maatscha...


Blog

Maak data inzichtelijk met Power BI


Zoals wel meer bedrijven, ervaren wij tijdens drukke momenten uitdagingen bij het inplannen van onze engineers. Door een piek in ondertekende offertes kan het g...


Blog

Techblog: Skype for Business & VDI


In een eerder blog schreven we over onze ervaringen met Skype for Business in een VDI-omgeving. In de tussentijd zijn er een aantal updates doorgevoerd die de s...


Blog

Altijd alle klantgegevens bij de hand


Stel, u wordt gebeld, maar u heeft geen idee wie het is. Eigenlijk heeft u geen tijd om het gesprek aan te nemen, maar u doet het toch uit nieuwsgierigheid. Al ...


Blog

Beter klantcontact door rapportages


Als u een optimale klantreis wilt bieden, is het klantcontact met uw organisatie een van de belangrijkste onderdelen. Maar hoe krijgt u beter inzicht in de prestaties van uw klantcontactafdeling? Door rapportages te m...