Inspiratie

Blog

3 tips voor persoonlijk klantcontact


De automotive industrie is een dynamische en hoogcompetitieve markt. Merken en importeurs leggen qua klantbeleving de lat steeds hoger bij hun dealerorganisaties. Uw klanten oriënteren zich steeds meer online en buiten...


Blog

Beter beveiligd met Cisco


De recente DDoS-aanvallen op banken onderstrepen het belang van goede internetbeveiliging. Maar hoe staat het met de beveiliging van úw bedrijfsnetwerk? Kunne...


Blog

Dé ICT-trends van 2018


Het begin van het nieuwe jaar vinden wij een goed moment om te kijken naar de trends voor 2018. Wij zetten ze voor u op een rijtje met daarbij onze inschatting ...


Blog

Zakelijk WhatsApp beschikbaar!


Steeds meer bedrijven hebben interesse in WhatsApp als extra klantcontactkanaal. Dat komt doordat het voor klanten een heel laagdrempelige manier is om contact ...


Blog

‘Welkom, u spreekt met een chatbot’


Klanten oriënteren zich steeds vaker ’s avonds op de bank en willen dan liefst direct antwoord op hun vragen. Met slimme software als chatbots kunt u chatgesprekkken automatiseren, zodat u uw klanten ook buiten openin...


Blog

6 tips voor de juiste ICT-investering


Als manager of bestuurder realiseert u zich dat door een slimme ICT-investering uw bedrijf een concurrentievoordeel kan behalen. Wij geven u zes tips voor het k...


Blog

In memoriam: Patrick Sprong


Tot onze ontsteltenis ontvingen wij afgelopen vrijdagavond het uiterst droevige bericht dat plotseling en veel te vroeg onze collega Patrick Sprong, op 45-jarig...


Blog

Rapportages voor uw klantcontact


Binnen de auto-industrie vinden razend interessante ontwikkelingen plaats. Auto's worden steeds meer hightech door simkaarten, slimme sensoren en zelfbesturing....


Blog

Niet gewonnen, wel trots


Enige tijd geleden kondigden we onze nominatie voor de Telecom Inspirience Awards aan. Nadat we vorig jaar maar liefst twee awards mee naar huis mochten meenemen, vielen we dit jaar helaas niet in de prijzen. Jammer natu...


Blog

Teams en Skype for Business


Tijdens het Microsoft Ignite 2017, een van de grootste congressen voor IT-specialisten, heeft Microsoft bekend gemaakt dat ze Skype for Business functionaliteit...


Blog

Nominatie Telecom Awards 2017


  Wederom is Ask Roger genomineerd voor de Telecom Inspirience Awards! Met onze klantcase Automotions zijn we genomineerd in de categorie Best UC Proje...


Blog

10 stappen naar Service Excellence


In mijn vorige blog schreef ik dat excellente klantgerichtheid dé onderscheidende succesfactor is geworden. Maar welke stappen moet een organisatie nu nemen om...


Blog

Terugblik Social Messaging Event


Vrijdag 22 september vond in de Jaarbeurs te Utrecht het Social Messaging Event plaats. Het was een dag vol met interessante sprekers over social messaging. Onze Rogers waren aanwezig om op de hoogte te blijven van de l...