Inspiratie

Blog

Écht innoveren in de zorg


Zorginstellingen hebben een steeds hogere druk. Tekort aan personeel en dus tijd is de grootste uitdaging. De opkomende vergrijzing zal hier alleen maar meer op drukken. Hoe kan ICT hierbij ondersteunen? Ask Roger! heeft...


Blog

Data is het nieuwe goud


We leven in een maatschappij waarin de klantverwachting steeds hoger wordt. Waarin klanten niet alleen goede producten en diensten verwachten, maar ook excelle...


Blog

Aftermovie CX Event


Donderdag 14 maart organiseerden we het customer experience event in ons eigen pand in Delft. We inspireerden 40 bezoekers over hoe je nu echt blije klanten cre...


Blog

Half miljoen organisaties op Teams


Teams, de hub voor samenwerken binnen en tussen organisaties die Microsoft lanceerde in maart 2017. Volgens Emerce maakte een jaar geleden meer dan 200.000 orga...


Blog

Toastar heeft een nieuwe website!


Heel wat jaren geleden ontwikkelde Frank, onze developer, onze eigen Telefonie CRM-koppeling: de Toastar. Nu is het tijd voor de volgende stap. Toastar nog verder de wereld in verspreiden! We merkten dat ook andere or...


Blog

Van weerstand naar trots


Als je adoptie googelt kom je bijna altijd uit bij de digitale transformatie. Het nieuwe werken met nieuwe, digitale systemen. Sharon, onze adoptie-expert zegt ...


Blog

Beginnen met bots: 10 guidelines


Steeds vaker maken mensen gebruik van bots. Eerst zochten consumenteninformatie op een goede website, nu krijgen zij antwoord van bijvoorbeeld Alexa, Cortana en...


Blog

Even voorstellen


Onze business groeit en daarmee ook het aantal medewerkers. De vier nieuwste Rogers stellen zich graag aan je voor!    Sharon Klaverweide Hiervoor ...


Blog

Happy 2019!


2018 was een jaar waar veel gebeurde op het gebied van customer experience en data. Maar het is duidelijk dat veel van wat we zagen slechts een beginpunt was. Samen met Steven van Belleghem kijken we vooruit naar de tren...


Blog

Voice, zijn we er klaar voor?


In Amerika hebben 47,3 miljoen volwassenen toegang tot een voice assistant. Dat is een op de vijf, dat is 20 procent! Om je een voorstelling te geven: in 2010 h...


Blog

Human first, technology second


Donderdag 22 november ’18.  Paraat op het Conversational Commerce Event van Frankwachting. Wat een inspirerend evenement. Deze inspiratie delen we ook graag ...


Blog

Klantenbinding via Social


Onderscheiden op jouw dienst en product wordt steeds lastiger. Service is de key als het gaat om goede klantenbeleving, waardoor mensen jouw organisatie kiezen....


Blog

Even voorstellen


Onze business groeit en daarmee ook het aantal medewerkers. Graag stellen wij onze nieuwe collega aan je voor. Gabrielle Duijkers ‘Ik ben eigenlijk al heel mijn leven zelfstandig ondernemer geweest in de uiterlijke...