Social Engagement

Maak contact met je klanten op de kanalen waar zij te vinden zijn.

Je wilt het je klanten zo gemakkelijk mogelijk maken om met je bedrijf te communiceren. Naast telefoon en e-mail geeft een groot aantal klanten de voorkeur aan social media of WhatsApp. Maar hoe zorg je ervoor dat deze inkomende berichten snel en door de juiste persoon worden afgehandeld?

Instagram wordt bediend vanaf Instagram, Facebook vanaf Facebook en ga zo maar door. Allemaal verschillende applicaties voor verschillende communicatiekanalen. Onoverzichtelijk en vooral onnodig. Want daarvoor hebben wij een oplossing gevonden!

Wij maken al jouw social engagement activiteiten onderdeel van jouw bedrijfsprocessen door ze te integreren in jouw Microsoft Teams omgeving.
Zo heb jij communicatiekanalen als WhatsApp, webchat en social media in Microsoft Teams. Door ook nog eens klantinformatie toe te voegen door je CRM-systeem te integreren kun je efficiënter berichten afhandelen en werk je tegelijkertijd aan hogere klanttevredenheid.

Ontdek de eindeloze mogelijkheden van de Ask Roger! Social Engagement oplossingen.

Keep in touch met ROGER365.io

Met de komst van WhatsApp, chat en social media wil je klanten de mogelijkheid geven om zelf te kiezen op welke manier ze contact met je opnemen. Maar hoe zorg je ervoor dat deze inkomende berichten snel en door de juiste persoon worden afgehandeld? Wij hebben hiervoor de oplossing door de officiële WhatsApp for Business oplossing te integreren in Microsoft Teams met het platform ROGER365.io.

ROGER365.io

Keep in touch met Microsoft Teams

Microsoft Teams is uitgegroeid tot dé oplossing voor het hybride kantoor. Wat veel mensen nog niet weten, is dat Microsoft Teams nieuwe en efficiënte manieren van werken mogelijk maakt door integraties met diverse applicaties en oplossingen. Neem bijvoorbeeld het integreren van jouw Social Engagement activiteiten. Maak optimaal gebruik van je Teams omgeving en werk tegelijkertijd aan productiviteit en klanttevredenheid. Win-win!

Microsoft Teams

Keep in touch met Anywhere365

Microsoft Teams is al de communicatiestandaard bij veel organisaties. Met Anywhere365 koppel je daar een contact center aan, die vanaf elke locatie kan worden ingezet. Geheel in lijn met de voorkeur van de klant van vandaag gebeurt de communicatie niet alleen telefonisch, maar ook via webchat, social media en WhatsApp.

Anywhere365

Klantcases

Bekijk hier onze andere cases