Branches

Overheid

De maatschappij digitaliseert en de overheid is daarin een groot voorbeeld. Voor de overheid, maar ook non-profit organisaties en de zorg, zijn transparantie en openheid zeer belangrijke pijlers. Bezoekers maken dagelijks gebruik van de digitale dienstverlening van organisaties en willen daarin volledig worden ontzorgt. Persoonlijk, online, dichtbij en datagedreven. Digitalisering is bij veel gemeentes in 2020 leidend. Als inwoner of bedrijf zal het contact met de overheid en gemeentes bijna allemaal online gaan. Zo worden zaken sneller geregeld.

Uitdagingen overheid

Regelgeving en controles worden steeds strikter en bezoekers eisen een bredere serviceverlening. Kennis en digitale vaardigheden zijn nodig om de processen optimaal te kunnen digitaliseren. Het draagvlak voor deze verandering moet groot genoeg zijn.

Volledige ondersteuning

Transparantie vertaalt zich in een sterke wifi-verbinding waardoor bezoekers de mogelijkheid krijgen om direct informatie op te zoeken en ervaringen te delen. Daarnaast zorgen een centraal patiëntenbestand en een pop-up met actuele patiëntgegevens bij een inkomend telefoongesprek voor de nodige efficiëntie. Zo kan je op elk moment snel en accuraat handelen.

Bekijk

ook onze cases