Met The Record wil Microsoft klanten en relaties inspireren door interessante projecten te delen van partners. Denk bijvoorbeeld aan onderwerpen als Unified Communications met Skype for Business en klantcontact met Microsoft Dynamics CRM. Dit tijdschrift is een uitermate goede manier om ons als Microsoft partner te profileren.
Daarnaast blinken wij uit in het verbeteren van de klantervaring en ontwikkelen we software die integreert met onder meer Dynamics, Salesforce, SugarCRM, TOPdesk, AFAS en Exact. Door deze integratie worden gegevens van de klant bij een inkomende oproep meteen weergegeven, waardoor de klant sneller en efficiënter geholpen wordt.
Ask Roger! en Microsoft
Al jaren helpen wij klanten bij het ontwikkelen en implementeren van ICT-oplossingen, zoals Skype for Business en Unified Communications. Door onze kennis toe te voegen aan bestaande producten kunnen we bedrijven slimmer, sneller en efficiënter laten werken. Ook bieden wij ondersteuning om eventuele storingen zo spoedig mogelijk voor een klant op te lossen. Dit realiseren we samen met Microsoft. We doen dit onder meer met de Microsoft CloudUC en Surface Hub oplossingen. Dit zijn collaborationproducten die voor een significante verbetering van de interne samenwerking en communicatie zorgen. Hierdoor creëren wij slimme totaaloplossingen die ervoor zorgen dat u kunt werken zoals u wilt en op de manier die het beste bij u past.Daarnaast blinken wij uit in het verbeteren van de klantervaring en ontwikkelen we software die integreert met onder meer Dynamics, Salesforce, SugarCRM, TOPdesk, AFAS en Exact. Door deze integratie worden gegevens van de klant bij een inkomende oproep meteen weergegeven, waardoor de klant sneller en efficiënter geholpen wordt.