Webinar: Perfecte klantbeleving

Webinar: Perfecte klantbeleving

In samenwerking met QS solutions organiseren we het webinar “Optimale service door een CRM-telefonie integratie”. Tijdens dit webinar bekijken we hoe uw organisatie een optimale service aan uw klanten, leveranciers en partners verleent door het gebruik van CRM en de integratie hiervan met uw telefoniesysteem.

Een perfecte klantbeleving is belangrijker dan ooit. Uw klanten verwachten een persoonlijke en snelle service via alle mogelijke kanalen. Bij telefonisch contact is het van belang dat relevante informatie van de beller direct in beeld verschijnt, waardoor deze snel van het juiste antwoord wordt voorzien.

Met de ToastAR CRM-telefonie-integratie hebt u bij een inkomend gesprek direct de relevante klantinformatie in beeld! U herkent uw klanten en laat blijken dat u weet wat er speelt. Daarnaast bent u in staat om KPI’s en Service Levels te monitoren en hiermee de klanttevredenheid te verbeteren. In het webinar verzorgen Patrick Scherbeijn en Fergus Keith verschillende demonstraties om de kracht van Microsoft CRM en de integratie met telefonie te tonen.

Wilt u uw klanten beter aan u binden door een optimale service te verlenen? Bekijk dan direct het webinar via de knop hieronder. In een uur tijd brengen de sprekers u op de hoogte van alle mogelijkheden.

Het webinar is inmiddels geweest. Gelukkig kunt u het terugkijken via de volgende knop:

Kijk het webinar terug