ToastAR voor Lync beschikbaar

Medewerkers willen en moeten steeds efficiënter en sneller werken. Klantcontact en de klantbeleving mag hier niet ten koste gaan. Persoonlijke benadering en aandacht zijn hierin essentieel.

ToastAR voor Lync, ontwikkeld door Ask Roger!, voorziet hierin. ToastAR integreert naadloos met een groot aantal CRM- en ERP softwarepakketten en databases. Hierdoor worden de voor u essentiële klantgegevens op het scherm getoond bij inkomende oproepen en chat berichten. De klant meerdere malen om de bedrijfsnaam vragen, of onduidelijkheid over wie het aanspreekpunt is behoort hiermee tot het verleden.

Direct inspelen op klantbehoeften

Ook door informatie die al beschikbaar is in de systemen, te tonen bij inkomende oproepen en chatberichten, kan direct worden ingespeeld op specifieke behoeften. Hierdoor worden foutmarges verlaagd en uw omzet, klant-tevredenheid en beleving binnen korte tijd vergroot.

Daarnaast biedt de ToastAR de volgende functies:

·        Nummer selecteren en door middel van een sneltoets bellen uit websites en allerlei applicaties
·        Zoekvenster om snel een contactpersoon te vinden
·        Op basis van verschillende rollen verschillende informatie laten zien
·        Vervangt, of draait naast, Lync bel en chat vensters
·        Direct informatie gebruiken om CRM / ERP systeem te vullen (service request bijvoorbeeld)
·        Door integratie met bijvoorbeeld Google maps snel route plannen
·        Eenvoudig gesprekken doorverbinden

Hieronder ziet u een afbeelding van de Lync Integratie met Exact Synergy. De informatie van de klant wordt bij een inkomend telefoongesprek, of inkomende chat direct getoond. Het standaard lync gespreks/chat venster wordt gecombineerd in de ToastAR en middels een knop is eenvoudig te wisselen.

Meer weten? Ask Roger!

ToastAR2ToastAR1