ToastAR update telefonie

Elke branche werkt met eigen communicatietools die aansluiten bij de wensen van de klant. Om ervoor te zorgen dat elk bedrijf gebruik kan maken van onze handige CRM-integratie ToastAR hebben we deze uitgebreid. Voorheen koppelde deze oplossing alleen met Skype for Business. Maar vanaf nu is ToastAR ook compatibel met Cisco, Broadsoft, Mitel, Avaya en TAPI.

ToastAR is een klantviewtool voor uw klantcontact. Belangrijke klantgegevens worden op uw scherm getoond bij chatberichten of inkomende oproepen. Zo heeft u altijd direct alle klantinformatie beschikbaar, waardoor u een klant met naam kunt begroeten en niet hoeft te zoeken naar klantgegevens of ordernummers. Klanten kunnen door ToastAR vanuit de CRM-software snel gevonden en gebeld worden. Met deze tool verhoogt u uw klanttevredenheid, optimaliseert u uw interne processen en speelt u meteen in op specifieke klantzaken.

Meer telefoniesystemen

Sinds kort werkt ToastAR niet alleen in combinatie met Skype for Business, maar ook met onderstaande telefoniesystemen.

Cisco Jabber

Cisco Jabber combineert de telefoniefuncties van een traditioneel IP PBX-systeem met beschikbaarheidsinfo, chat, desktop-sharing en audio/video conferencing. Gebruikers hebben op kantoor, thuis of onderweg altijd toegang tot dezelfde spraakfuncties. IT-beheerders profiteren door deze koppeling van een geïntegreerde oplossing die gemakkelijk kan worden geïmplementeerd en beheerd. Resultaat: efficiëntere communicatie en lagere kosten.

Mitel

De oplossingen van Mitel zijn gericht op Hosted Voice telefonie en klant contact centers. Mitel biedt u de flexibiliteit, uitgebreide functionaliteit en kwaliteit van een lokale communicatieoplossing, of u nu kiest voor een openbare cloud-, private cloud- of hybride cloud-implementatie.

Avaya

De oplossingen van Avaya zijn gericht op unified communications, conferencing en infrastructuuroplossingen die voice, video, data en messaging combineren. Ook bij deze totaaloplossing is de gebruikerservaring hetzelfde, ongeacht of je het on-premise of vanuit de cloud afneemt.

TAPI

Telephony Application Programming Interface, oftewel TAPI, is een Microsoft API, die het mogelijk maakt om een Computer Telefonie Integratie (CTI) te realiseren voor Windows machines. ToastAR biedt de mogelijkheid om van dit interface protocol gebruik te maken.

Broadsoft

Broadsoft UC-One is een communicatiesoftwareplatform dat vanuit de cloud wordt afgenomen, met ruim 500 miljoen gebruikers wereldwijd. UC-One bestaat uit twee productplatformen, BroadWorks en BroadCloud.

De ToastAR koppelt uw telefonie met de volgende CRM systemen:
Salesforce, Microsoft Dynamics, TOPdesk, Exact, SAM, AFAS, Magister, Perfectview, SugarCRM, OTYS en meer.

Wij staan open om elke CRM software te koppelen met de ToastAR, bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op!

crm