Toastar heeft een nieuwe website!

Toastar heeft een nieuwe website!

Heel wat jaren geleden ontwikkelde Frank, onze developer, onze eigen Telefonie CRM-koppeling: de Toastar. Nu is het tijd voor de volgende stap. Toastar nog verder de wereld in verspreiden!

We merkten dat ook andere organisaties de meerwaarde van de Toastar inzagen. We gingen samenwerken met onder andere Topdesk , die de Toastar resselt.  Het doel van de nieuwe website is om deze co-selling verder uit te breiden, zodat nog meer bedrijven het verschil kunnen maken in hun klantcontact.

Verschillende branches

Inmiddels heeft de Toastar in heel wat verschillende branches toegevoegde waarde geleverd. Automotive, Woningcorporaties, Reizen , Zorg en Onderwijs. Elke branche op hun eigen manier, gekoppeld met hun eigen systemen. We lichten onderwijs uit.

De koppeling tussen Magister en Skype for Business zorgt dat de medewerkers ouders sneller en persoonlijker van dienst kan zijn. Of de ouder nu belt of chat, je hebt direct  inzicht om welke ouder en leerlingen het gaat. Niet meer spellen, losse briefjes en achteraf invoeren maar direct een absentiemelding aanmaken in Magister.

Basisfuncties

Welke functionaliteiten de Toastar ook alweer precies heeft? We zetten de basis functies voor je op een rij.

Popup met klantherkenning

Bij een inkomende oproep verschijnt, voordat je het gesprek aanneemt, een popup op je scherm met de naam en de bedrijfsnaam van degene die belt. De popup bevat ook aanvullende informatie en desgewenst linkjes waarmee je direct een klantenkaart of andere gegevens kunt oproepen.

Dashboard met klantinformatie

Na het beantwoorden van het gesprek, opent een dashboard met informatie die realtime vanuit het CRM of ander supportsysteem wordt opgehaald. De layout van het scherm en de getoonde gegevens kunnen naar wens en specifiek per persoon of afdeling ingericht worden.

Contacthistorie met tijdlijn

In het dashboard wordt een tijdlijn weergegeven waarin eerdere contactmomenten worden getoond. Hierdoor kun je precies zien met welke collega’s en via welke kanalen je  klant eerder contact heeft gehad.

Integreer je CRM-pakket en je telefoniesysteem

Door je CRM-systeem met je telefoniesysteem te integreren werk je efficiënter en maak je klantervaringen persoonlijker en vriendelijker. Toastar heeft koppelingen voor de meeste CRM-, ERP- en andere backoffice-pakketten. Koppelingen kunnen ook op maat gemaakt worden.

Benieuwd naar de nieuwe website?

Bekijk Toastar.io