Nieuwe website

Onze website was uit z’n jasje gegroeid. De verhalen en artikelen pasten niet goed in de bestaande opzet. Ons eerste idee was om wat aanpassingen te doen. Het werd uiteindelijk een compleet nieuwe website.

Met de groei van Ask Roger! groeit ook de hoeveelheid kennis en expertise die we met onze klanten willen delen. Gerben Hoogwerff Kroon, verantwoordelijk voor communicatie bij Ask Roger!: “We geloven in de kracht van content marketing, maar konden onze blogs en vlogs niet goed op onze website kwijt. Bovendien hebben we steeds meer specifieke producten voor specifieke branches en wilden we ook die duidelijker naar voren laten komen.”

Samen met communicatiebureau Nota Bene werd een contentplan opgesteld. Nannette Verschoor van Nota Bene: “Bij het opstellen van een contentplan kijk je eerst naar de doelgroepen die je bedient en welke vragen hen bezighouden. Op die vragen probeer je een zo goed mogelijk antwoord te geven in de vorm van relevante artikelen en filmpjes. Dat kan zijn door het delen van de kennis, maar ook ervaringsverhalen en marktontwikkelingen komen aan de orde. Zolang het maar zaken zijn die voor de doelgroep relevant en waardevol zijn.”

Naast geschreven artikelen en blogs zijn vlogs en video’s steeds belangrijker. Gerben: “Een filmpje zegt soms meer dan tekst. Dus zal je die op onze nieuwe website vaker terugzien. Ook nieuw is ons smoelenboek. We zijn inmiddels gegroeid naar een organisatie met zo’n 40 medewerkers. Voor klanten is het daarom fijn een gezicht te hebben bij de medewerker die ze regelmatig via de telefoon spreken.”

Anywhere en Presence chat
Op de nieuwe website is presence informatie van alle Rogers geïntegreerd: “Je ziet direct of iemand beschikbaar, in gesprek, offline, bezet of afwezig is. En je kunt contact leggen op de Ontmoet ons team pagina via chat of email. Ook is aan de rechterkant een live chat knop toegevoegd die je tussen 8 en 18 uur kunt gebruiken voor support of advies.”

We zijn natuurlijk benieuwd wat u van onze nieuwe website vindt. Wat vindt u er goed aan? Mist u iets? Laat het ons weten!