Nieuw: ToastAR website

Op een onlangs gelanceerde website presenteren wij de door ons ontwikkelde ToastAR, de ideale integratie tussen uw CRM software en Skype for Business.

Al enige tijd is het integreren van Skype for Business met CRM software een van onze speerpunten.

Met de ToastAR vergroot u uw klanttevredenheid en optimaliseert u interne processen. Bij een inkomend telefoon- of chatgesprek is alle klantinformatie direct beschikbaar. Ook kunt u contactpersonen vanuit uw CRM software snel zoeken en bellen. Dit bespaart u en uw klanten een hoop tijd en ergernissen.

Betere klantbeleving
Omdat u weet wie u aan de telefoon heeft, kunt u de beller persoonlijk benaderen. Dat komt sympathiek over. U verbetert de klantbeleving en vergroot het aantal terugkerende klanten.

Efficiënter werken
Tijdens telefoon- en chatgesprekken is alle relevante klantinformatie uit uw CRM-software beschikbaar in het Skype for Business venster. Het is niet meer nodig om naar klantinformatie te vragen, of naar de klant te zoeken. Hierdoor werkt u sneller en efficiënter. Fijn voor u én fijn voor uw klant.
ToastAR-waarmee

Het gebruik van de ToastAR
Op onze ToastAR website vindt u meer informatie en kunt u een live demonstratie aanvragen. Ook vindt u hier een aantal korte video’s die laten zien hoe de belangrijkste ToastAR functies werken en gebruikt kunnen worden. Neem een kijkje op www.toastar.net

Heeft u recentelijk de ToastAR aangeschaft, maar weten uw medewerkers nog niet helemaal hoe zij hem kunnen gebruiken? Voor uitleg kunt u verwijzen naar:  http://www.toastar.net/nl/functies/.