Nieuw: Procall LiveChat

Nieuw: Procall LiveChat

Met ProCall LiveChat zijn de bezoekers van uw website geen vreemden meer. U kunt vanaf het moment dat iemand uw website bezoekt real time, via de browser, met elkaar communiceren. Dit kan via audio, video of door middel van een chatbericht. De klant kiest wanneer en hoe hij wil communiceren.

Met de ProCall LiveChat contact portal kunt u uw bezoekers laten zoeken naar de juiste contactpersoon en hem rechtstreeks met hem in contact brengen. De geïntegreerde presence aanduiding toont de beschikbaarheid van de afzonderlijke contactpersonen. De LiveChat nodigt automatisch bezoekers uit voor een gesprek. Uw team kan zich dus volledig concentreren op de bezoekers die daadwerkelijk met hen in contact willen komen.
Installatie van plug-ins is niet nodig; de ProCall LiveChat integreert naadloos in uw bestaande infrastructuur. Een chat met LiveChat wordt niet geblokkeerd door de browser omdat het geen pop-up is. De chat is onderdeel van uw webpagina en bevindt zich op dezelfde pagina. Procall gebruikers kunnen door middel van de LiveChat klanten helpen bij problemen en verkopen verhogen.