Nieuw: Cisco MediaSense

Voor het eenvoudig  én voordelig opnemen en terugkijken van video- en audiogesprekken introduceert Cisco MediaSense.

Er zijn veel toepassingen waarvoor het opnemen en terug kijken en luisteren van een gesprek waardevol is. Denk aan het optimaliseren van customer service, het geven van trainingen of het verbeteren van de kwaliteit van (klant)gesprekken. Soms is zelfs vereist van de regelgeving om gesprekken op te slaan.

Met Cisco MediaSense kunt u het opnemen van zowel video als audio eenvoudig en voordelig toevoegen aan uw Cisco omgeving. U kunt gesprekken opnemen, streamen en opslaan. Het is ook mogelijk om real-time mee te kijken en luisteren. Handig bijvoorbeeld voor het monitoren van klantgesprekken. Alle opgenomen gesprekken worden op het netwerk opgeslagen. Cisco MediaSense kan op de bestaande Cisco infrastructuur worden geïnstalleerd: aanschaf van aparte apparatuur of servers is dus niet nodig. Dat vereenvoudigt de infrastructuur, verlaagt de kosten en zorgt voor een optimale schaalbaarheid.