Ask Roger! wint telecom awards

Zoals eerder aangekondigd werden dit jaar weer de Telecom Inspirience Awards 2016 uitgereikt. Met trots kunnen wij nu vertellen dat wij niet één, maar twee awards hebben gewonnen!

Voor onze Corendon-klantcase ontvingen we de Best Contact Center Project award. Samen met onze businesspartner Workstreampeople hebben wij dit project kunnen verwezenlijken. Wij hebben voor het Klant Contact Center van Corendon een Skype for Business-omgeving uitgerold die samen met een Anywhere365-omgeving de inkomende communicatie afhandelt. “Er waren veel mooie inzendingen, maar één bedrijf liet alle andere inzendingen ver achter zich. Een businessgedreven project waarbij het verbeteren van de klantbeleving centraal stond en dat heeft geleid tot een geïntegreerde oplossing. Een absolute nummer 1. Een gedurfde stap, maar onder goede begeleiding van de businesspartner is dit complexe plan werkelijkheid geworden”, aldus de jury.

Best Vertical Partner
Onze propositie voor de automotivebranche werd verkozen tot Best Vertical Partner, in combinatie met onze businesspartner Cisco. Kenneth van der Wal, automotive-expert bij Ask Roger!: “Door onze jarenlange ervaring zagen we dat consumenten steeds meer online en buiten openingstijden auto’s kochten. Op deze kans in de markt hebben we ingespeeld. Volgens de jury is onze propositie ‘professioneel opgezet, breed toepasbaar en goed onderbouwd’. We kregen een pluim, omdat deze propositie ook gemakkelijk in andere branches in te zetten is. Daarmee laten we zien  dat wij niet alleen klantgericht, maar ook efficiënt werken.”

De Telecom Inspirience Awards werden dit jaar voor de vierde keer uitgereikt. In totaal waren er in negen categorieën prijzen te verdelen. Het was wederom een inspirerende en interessante avond die ons motiveert er volgend jaar weer helemaal voor te gaan!

img_5903-2
Hierbij nemen de Rogers Peter Berg (links) en Kenneth van der Wal (rechts) de Best Contact Center award in ontvangst, uitgereikt door een lid van de jury (midden).